Onko tämä tyyntä myrskyn edellä eli synnytys lähellä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kävin synnytysvalmennuksessa jokin aika sitten ja th sanoi, että kun synnytys lähenee, saattaa yöunet parantua ja kivut/vaivat hetkeksi hellittää. Minä olen kärsinyt hirmusista liitoskivuista, turvotuksista ja säryistä öiseen aikaan. Nyt ei ole pariin päivään turvottanut, ei ole ollut puutuneita jäseniä öisin, ei närästä, ei säre mihinkään (paitsi liitoskivut ja supparit) mutta muuten yöt ja päivätkin, nämä pari ovat menneet kivasti. Onko kellään samoja tuntemuksia? Vielä olisi 11pv sektioon jäljellä, jänskättää päästäänkö sinne asti vai syntyykö aikasemmin. Viime viiikonloppuna mulla oli tunnin ajan 5 min välein suppareita, mutta siihen sitten jäivät, sen jälkeen silloin tällöin, mutta ei säännöllisesti.

37+3

Kommentit (2)

Vierailija

Olen myös kuullut, että ennen synnytystä voi voida paremmin. Mulla on nyt mennyt jo melko monta yötä siten, että on vain yksi vessareissu, sekin aina tarkasti klo 2.=)Sen jälkeen olen nukkunut sikeästi noin kahdeksaan asti. Supistuksia tulee päivittäin, niin levossa kuin liikkeessäkin. Ovat muuttuneet voimakkaimmiksi reilun viikon sisällä. Limatulpan bongasin, luultavasti, reilu kaksi viikkoa sitten. Maanantaina mulla oli terkka-aika, vauva jo silloin melkoisen alhaalla. Mutta tiistaina oli sitten lääkäri ja vauva oli laskeutunut sentin edellisestä päivästä. Lääkäri tunsi pään jo selvästi sisätutkimuksessa.

Toivon kyllä, että olisi tyyntä myrskyn edellä ja tästä pian pääsisi tositoimiin. Hyviä vointeja ja tsemppiä loppukoitokseen!=)

Miisa ja rv 36+5

Vierailija

Esikoisesta voin koko ajan aika hyvin ja ihan loppua kohden, tyyliin kolme pv ennen synnytystä niin alkoi tulla herpaantunut olo, muuten ei ollut oikein mitään ongelmia. Supistukset alkoivat 10 min välein 2 vuorokautta ennen, eivät olleet silloin vielä kivuliaita. Verta tuli 1,5 vuorokautta ennen, mutta liittyi ilmeisesti avautumiseen vain. Kivuliaiksi supistukset muuttuivat vasta vesien mentyä ja tahti vaihtui saman tien noin 3 min välisiksi. En osannut oloistani ennustaa. Mutta hyvä tietää tuokin, koska tässä kertää on hieman tukalat oltavat jo nyt kun olen vasta puolessa välissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat