Onko tämä tyyntä myrskyn edellä eli synnytys lähellä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Laitoin tämän tuonne odotuspuolelle, mutta tämä taitaa olla oikea palsta.

Kävin synnytysvalmennuksessa jokin aika sitten ja th sanoi, että kun synnytys lähenee, saattaa yöunet parantua ja kivut/vaivat hetkeksi hellittää. Minä olen kärsinyt hirmusista liitoskivuista, turvotuksista ja säryistä öiseen aikaan. Nyt ei ole pariin päivään turvottanut, ei ole ollut puutuneita jäseniä öisin, ei närästä, ei säre mihinkään (paitsi liitoskivut ja supparit) mutta muuten yöt ja päivätkin, nämä pari ovat menneet kivasti. Onko kellään samoja tuntemuksia? Vielä olisi 11pv sektioon jäljellä, jänskättää päästäänkö sinne asti vai syntyykö aikasemmin. Viime viiikonloppuna mulla oli tunnin ajan 5 min välein suppareita, mutta siihen sitten jäivät, sen jälkeen silloin tällöin, mutta ei säännöllisesti.

37+3

Kommentit (1)

Vierailija

Itse en tuohon osaa vastata, mutta mulle ainakin on kunnon väsymys tullut takaisin. Vaikka yöt nukkuu hyvin (vessareissut mukaan lukien) niin silti päivällä otettava torkut. Joku meinasi, että myös verenpaineen nousu saattaa enteillä lähestyvää synnytystä. Tiedä sitten. Kipuja tai kolotuksia ei pahemmin täälläkään ole ollut. Aina välillä. Täällä oltais jo valmiita synnyttämään :)

Hemulii_i rv 40+3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat