Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virtuaalisuhde

Vierailija

Olen pelannut (mitä lastenhoidolta ja elämältä ehtinyt) erästä maailman suosituinta online-roolipeliä noin vuoden päivät ja nyt olen jäänyt siihen totaalisesti koukkuun. En itse peliin vaan erääseen suhteeseen, joka on alkanut pelin sisällä. Se alkoi yhteisellä tehtävän teolla ja nyt se on luisunut virtuaaliseksin harrastamiseen. Tämä henkilö ei asu Suomessa, emmekä ole koskaan tavanneet livenä. Minulla on hyvä parisuhde ihanat lapset ja mies ja muutenkin kaikki oikein hyvin. En vaan saa tätä toista miestä mielestäni. Tämä on taas näitä asioita, joista tiedän jo valmiiksi, ettei tästä hyvää seuraa, mutta en osaa lopettaa. Yhteinen tekeminen pelin sisällä ja roolien korostaminen ovat tehneet suhteestamme lujan ja kuten oikeassakin elämässä, iloitsemme kun saavutamme jotain merkittävää pelissä. Nyt keskustelu on useasti sivunnut mahdollisuutta nähdä myös IRL. Toisaalta mieleni tekisi kovasti nähdä millainen ihminen on rakastamani hahmon takana, mutta en myöskään haluaisi rikkoa olemassa olevaa harmoniaa ja mielikuvaani henkilöstä. Mahdollisuus tapaamiseen siis olisi, mutta pitäisikö jättää sikseen?

Kommentit (1)

Vierailija

Jos mies on niin hurmaava kuin oletat niin mitä hyötyä olisi tapaamisesta? Rikkoisit mahdollisesti perheesi, ja voi olla että miehestä ei kuitenkaan sitten pidemmän päälle olisi elämänkumppaniksi IRL vaikka pelimaailmassa olisikin miten filmaattinen hyvänsä.

Onhan toki mahdollista että mies on kauhea ogre oikeasti ja petyt niin paljon että pääset eroon peliaddiktiostasi.

Uusimmat

Suosituimmat