Ahdistusta omien vanhempien sekstailusta

Vierailija

Olen lapsena nukkunut vanhempieni kanssa perhepedissä ja he sekstailivat täysin vapaasti, vaikka tiesivät minun olevan hereillä.

Joskus kolme vuotiaana olin hyvin kiinnostunut isäni seisovasta vehkeestä ja halusin koskea sitä. Vanhempiani tämä nauratti.

Oman huoneen sain 9-vuotiaana, jonka jälkeen sain olla täysin rauhassa.

Tämä asia palasi mieleeni oman lapsen syntymän jälkeen ja alkoi ahdistamaan minua kovasti. Onko normaalia harrastaa seksiä lapsen nähden?

Siskollani on samantapaisia kokemuksia lapsuudesta, mutta häntä ne eivät ahdista.

En haluaisi myöskään päästää laptani mummolaan yöksi, vaikka he kovasti ovat kyselleet.

Kommentit (4)

Vierailija

näkee isänsä seisovan vehkeen.

Tiedän kyllä muitankin lapsia (ny jo aikuisia) jotka ovat joutuneet todistamaan vanhempiensa seksisn harrastusta, tosin ei noin " julkisesti" , mutta esim. kun on ollut pieni kesämökki jossa kaikki nukkuu samassa huoneessa.

Heillä ei kyllä ole asiasta mitään traumoja, tosin lapsena se oli jonkin verran ahdistanut, mutta kun oli hyväksynyt sen että vanhemmatkin tekee sitä (sehan on moelle lapselle järkytys), niin pitävät asiaa ihan ok:na.

Vierailija

että sairasta touhua. Jotenkin vaan olin onnistunut unohtamaan asian siihen asti, kunnes oma lapsi syntyi.

Kannattaiskohan tämmösestä asiasta mennä puhumaan psykiatrille?

Kun tuntuu siltä että se ei mene itse miettimällä ohi.

Jotenkin olin kuvitellut, että 70-luvulla saattoi tämmönen olla yleisempääkin, mutta taidan olla palstalla ainut, joka on moista joutunut kokemaan?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat