Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pahinta mitä voi kuvitella ....

Vierailija

Olen ehkä raskaana toiselle miehelle.Miehelläni ei ole aavistuskaan että olen häntä pettänyt.Nyt odotan vain että olenko raskaana.En pystynyt vastustamaan koska toisella miehellä oli niin mahtavan iso...oma seksielämä on aika huonoa.Nyt olen suuressa pulassa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kaksi kertaa synnäriltä on kotiuduttu ja molemmilla kerroilla kotiin on lähtenyt lappu, jossa käy ilmi lapsen veriryhmä. Että kiva juttu tosiaan, jos synnärillä käy ilmi ettei lapsen isä olekaan se väitetty...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

9:lle.Olen pahoillani tilanteesi on pahempi kuin minun.varmaan tosi raskasta aikaa. AP

Olen toisaalta todella onnellinen alkaneesta raskaudesta. Lasta on toivottu niin pitkään. Kohta pitäisi vaan kertoa miehelle tästä " luomuihmeestä" . Ja tiedän että mieheni tulee olemaan onnensa kukkuloilla. Se että kerron " myöhään" ei tule aiheuttamaan ongelmia sillä voin aina sanoa että halusin itse varmistua ultrassa että kaikki on ok ennen kuin kerron hänelle. Työpaikkani mieskään ei mitä luultavimmin tule koskaan epäilemään omaa osuuttaan sillä työpaikalla luulevat että meillä on nyt ollut juuri hoidot päällä joten hän uskoo tietenkin että IVF nyt vihdoin auttoi meitä. Miehelläni on muuten samanväriset silmät/hiukset kuin tällä työpaikan miehellä eli sekään ei ole mikään " ongelma" .

Kaikki muu onkin sitten ongelmallista. :-( Joskus minulle isomummini (lähes 100v) sanoi kun oli kuullut näistä hoidoista etttä " etkös sinä tyttö tiedä mitä tuollaisissa tilanteissa pitää tehdä jos ei lasta kuulu: vaihda miestä niin kyllä se sitten onnistuu, näin minun aikanani tehtiin" . Hymähtelin aina itsekseni tälle. Enpä enää. Tai mistä minä tiedän vaikka nyt sitten olisikin käynyt mieletön luomuihme mieheni kanssa?

ysi

Vierailija

eli kohtalotovereita riittää. olen työssäni törmännyt näihin, voisi sanoa melkein, että usein. vaikea tilanne, todella vaikea.

Vierailija

etkö aio kertoa miehellesi, että lapsi ei välttämättä ole hänen? Tuli vaan mieleen, että jos näin todella on niin kyllähän asiasta voi tulla vielä aikamoinen soppa, jos joskus esim. ihmetellään lapsen veriryhmää tms. ja se ei mätsääkään teihin kahteen! Todella ikävä tilanne ja ymmärrän kyllä hyvin, että haluat pitää lapsen. Voikohan isyyttä selvittää mitenkään lapsen synnyttyä ilman että miehesi siitä tietäisi? Verikoetta tms voi olla vähän hankala ottaa salaa... vai oletko itse ajatellut " unohtaa" koko asian? Raskas salaisuus kannettavaksi loppuelämäksi joka tapauksessa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kaksi kertaa synnäriltä on kotiuduttu ja molemmilla kerroilla kotiin on lähtenyt lappu, jossa käy ilmi lapsen veriryhmä. Että kiva juttu tosiaan, jos synnärillä käy ilmi ettei lapsen isä olekaan se väitetty...

Minulla on veriryhmä AB, miehellä AB. Eli olen käsittänyt että meillä mahdollisia veriryhmiä lapsilla voisivat olla (nämä on joskus hoitojen alussa keskusteltu):

AB (eli minulta a ja mieheltä b)

A (eli minulta a ja mieheltä a)

B (eli minulta b ja mieheltä b)

O:ta ei kai voisi tulla koska on tuo AB kummallakin. Käsittääkseni se riittää O:n poissulkemiseen että jommalla kummalla vanhemmista on AB. En usko että tästä siis tulisi ongelmaa. Enemmän epäilen/pelottaa sen sijaan sellainen mahdollisuus että sairauden takia joskus jouduttaisiin tarkemmin tsekkaamaan. :-(

ysi

Vierailija

en toivoisi kenellekään tollaista tilannetta ku ap:llä ja 9:llä. Toivottavsti lapset on miehienne ja kaikki menee hyvin. Joskus ne asiat on opittava kauheimmalla tavalla.

Jaksamista ja kaikkea hyvää teille!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat