suurperheen äidit yli 4lasta!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

muo askarruttaa eräs asia kertokaa te jos jollakin kokemusta.Odotan

nyt 5dettä lasta 6+4vko.aikasta täs vaihees mutta mietin jo synnytystä.

miten teillä tullut jälkivuotoa synnytyksen jälkeen viidennen jälkeen?kun minulle sanottiin viim.synnytykses 2004 että tarkkaillaan vuotoa tiheään kun sain silloin neljännen.kuulemma vuoto aina kovempi mitä useamman synnyttänyt.nyt mietityttää että onkohan miten iso riski että menetän verta paljonkin kun 5dennen synnytän.miten teillä muilla mennyt jos olette yli 4 lasta synnyttänyt?synnytyksissä en ole poikkeavaan paljon menettänyt verta max 370ml kuulemma aika normaali menetys.ja kaikki 4 synnytystä olen synnyttänyt nopeasti ilman mitään kipulääkkeitä.en tiedä sitten että miten tämä asia paikkansa pitää mutta olisi kiva kuulla kenellä kokemusta tästä.onko kukaan joutunut tippaan sen takia tai saanut lisäverta,että jlkivuoto olisi ollut niin runsasta usean synnytyksen jäljiltä.kiitos jo etukäteen jos jollakin tietoa.

Kommentit (3)

Vierailija

minulla muistikuva että olis kestännyt 2-3 vk jälkivuoto, ei sen runsaammin kuin ensimmäisillä. Synnytys salissa ja osastolla antoivat jotain sumutetta nenään jotta kohtu supistelis paremmin, käsitin että sillä annettiin lisäpotkua.

Vierailija

ja kaikista jälkivuoto kestänyt pari viikkoa eikä ole ollut erityisen runsasta.Kaikki kuitenkin yksilöitä joten ei kai voi mitään selkeää kaavaa täsäkään asiassa olla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat