Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tarkoittaa kun labravastauspaperissa lukee tuloskertymä(jatkuva)

Vierailija

yths on koulu

Kommentit (7)

Vierailija

sitä, että kyseessä on kronologisesti etenevän tuloskertymän tuloste. Fraasiin ei kätkeydy mitään sellaista, millä tiedolla sinä tekisit mitään.

Ohje on todennäköisesti labraohjelmassa oleva linkki johonkin tiedostoon labrahoitajia, lääkäreitä ja/tai hoitajia varten. Esim. Otto-ohjeita, käsittelyohjeita, tulkintaohjeita.

Et todellakaan tee näillä tiedoilla mitään. Ne eivät kerro sinulle ko. henkilön sukupuolitautistatusta. Ensi kerralla mieti etukäteen äläkä jälkikäteen aamukahvilla.

Vierailija

joka sairastaa esim. hiv. en muista edes hänen nimeä. voisitko nyt kertoa? jäi vaivaamaan niin paljon ja olin aivan paniikissa kun satuin vahingossa ne aamulla näkee kun join aamukahvia, kun en ole ennen törmännyt vastaavaan

Vierailija

mutta mitä se jatkuva suluissa tarkoittaa? on kyse toisen ihmisen paperista.

Sillä on jotai sukupuolitauteja otettu ja kaikki taudit ei näy sillä sivulla mitä on otettu minkä olen lukenut, yksi sivu puuttuu.

Tarkoittaako se jatkuva suluissa että jonkin taudin takia labratutkimuksia tehdään jatkuvasti?

Sitten yhdessä yläkulmassa lukee nimen alla ohje, elikkä mikä ohje sieltä olisi tullut jos nyt labrahoitaja olisi klikannut sitä?

Olin tän tyypin kans yks ilta

Uusimmat

Suosituimmat