Mikä on rankinta lapsiperheenelämässä? Mä olen kokenut jatkuvan toiston olevan mulle luonteenvastaista.

Vierailija

Pitäis saada kaikki perille eka kerralla, mutta ei. Ja sitten saa jankuttaa EI:tä jne.

Kommentit (6)

Vierailija

Vauva-aikana unen puute on kamalinta mitä tiedän ja siksi meillä on vain kaksi lasta ;)

Samojen asioiden jankuttaminen rassaa ja välillä tuntuu kuin puhuisi seinille kun siis normaalit rutiinitkaan ei hoidu!

Murkkuikäisen ylimielisyys ja velttous saa ainakin tämän äidin raivon partaalle :(

Vierailija

Lainaus:

Pitäis saada kaikki perille eka kerralla, mutta ei. Ja sitten saa jankuttaa EI:tä jne.

mikä on rankinta ,voi hyvänen aika teitä ,älkää perustako perhettä laiskotelkaa vaan,itseltäni kaikki lapset jo lähteneet maailmaan "kasvatusaika" kesti vain 25 vuotta eikä ollut rankkaa päinvastoin

Vierailija

Just...taas yksi supermamma pääsi pätemään ja sai omaa egoa kohotettua. Kysymys kuului mikä on ollut rankinta eli jos mikään ei ole ollut rankkaa tai vaikeaa niin se ei kiinnosta ketään. Avaa uusi oma keskustelu missä voit hehkuttaa omaa superäitiyttäsi ja haukkua meitä muita inhimillisiä ja rehellisiä äitejä jotka uskaltavat myöntää ettei se lapsiperheen elämä nyt aina ole niin ihanaa!

Vierailija

en muuten ole superäiti , olen mies toisin sanoen ISÄ ,joka elää taas kaiken uutena lasteni lasten kanssa enkä päivääkään antasi pois

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat