apua.sossutantat tulee tänään kotikäynnille

Vierailija

ja ahdistaa ihan törkeesti että mitä ne kattoo ja kyselee... Mun poikaystävä asuu meidän kanssa, mut ei oo kirjoilla koska siinä vaiheessa ei saada rahaa mistään... pakkotilanne on ollu järjestää näin, mut miten mä selitän esimerkiks tän tietokoneen ja muutenkin... apua tarvitaan!!!!!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

AP ja poikaystävä ovat vaikka ns. tuore pari, vaatia poikaystävää elättämään perhettä.

Toisaalta ei pitäisi muuttaa yhteen ellei sitoutumisen aste ole ihan selvä juttu molemmille. Eikö sekin jo kerro jotain, että ap kutsuu miestä " poikaystäväksi" vaikka yleensä samassa asunnossa asuvia ei-naimisissa olevia pariskuntia pidetään toistensa toistensa avopuolisoina?

Vierailija

Olen vaatteet, kengät, dödöt, partakoneet korjannu, mut pelkään jotenkin just tätä konetta et miten mulla vois olla tällanen, mut kiitos, saitte mut vähän rauhottumaan! Jotenkin kun toi elektroniikka ei oo mua kauheesti inspiroinu koskaan, olen joskus eläny pitkään ilman telkkaria ja nyt tääl on kauheet tietokoneet ja kaks isoo telkkaria ja kotiteatteri jutut, niin mietin vaan kovin että mitä ne miettii...

Vierailija

Vierailija:

</p> <p> <br /> Vierailija::</p> <p>[quote kirjoitti:

En ole ennen tuollaista kuullutkaan. Miten se ilmenee laskelmassa että omistaa asunnon?

Itse olen muutaman kerran saanut toimeentulotukea, ja on omistusasunto muttei siitä ole mitään mainittu.

Vierailija

että kärähtäisit. Ei vois enää yhtään oikeudenmukaisempaa olla. Että joku viitsii . Kiva kun joku kieroilee itselleen joka ikisen avustuksen minkä saa ja esittää yksinhuoltajaa. Toiset ne vaan kiltisti maksaa itse kaiken , mikä kunniallisen yhteiskunnan jäsenen kuuluukin!! Yök! Sulle! Voin pahoin tuollaisista luusereista!!!!!!

Vierailija

käytätte mwidän verorahoja turhaan, hitto tiukkaa on meilläkin, kun verotus on niin peestä. Ja ei tartte kauaa miettiä miksi verot on niin isot, kaltaistesi huijareitten vuoksi.

Vierailija

Kiitos teille valtavasti, pelkäsin että lynkkaatte mut välittömästi. Kiitos! Ne tulee yhdeltä, jos haluutte niin tuun kertoo miten meni...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tänä päivää ihmiset ovat niiin kateellisia toisilleen, että varmasti joku naapurisi tai " ystäväsi" käräyttää sinut jossain vaiheessa

Ennemminkin ovat vi***untuneita siihen, että itse elättävät itsensä rehellisesti töitä tekemällä ja maksamalla veroja, ja sitten jotkut elävät sossun tuin ja vielä kusettavat saadakseen isompia tukia kuin mitä heille oikeasti kuuluisi.

Tuskin kukaan, jolla on työpaikka on kateellinen sossun eläteille XD

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat