Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut vankilakundeihin?

Vierailija

Monihan on syntisen komea ja vaarallinen, joitain varmasti kiehtoo.

Mulla on kokemusta ja enää en sekaannu yhteenkään. Terveiset vaan kiven sisään!

Kommentit (13)

Vierailija

Hänen määrittelyssään ihmisenä on aina myös muita määreitä ( esim. ystävä, veli, poika, puoliso, isä, naapuri, työkaveri, asiantuntija omilla vahvuusalueillaan, muut luonteenpiirteet, persoonallisuus jne.), joihin tehdyt teot ja rikokset eivät juurikaan aina liity tai vaikuta. Ihmisessä on aina paljon muutakin.

Vierailija

täytyy Suomessa tehdä jo aika inhoja juttuja joutuakseen vankilaan. Siis tekoja, joita en mitenkään voi ymmärtää tai hyväksyä. Siksi myöskään ko. henkilöt eivät tunnu minusta millään tapaa kiinnostavilta. Hyvä että ovat siellä missä ovat!

Vierailija

Ei ensisijaisesti vankilakundi, joten ei heitä voi yleistää ja kertoa mitä on koko porukasta mieltä. Sinne mahtuu niin monenlaisia.

Vierailija

ja ovat kaiken lisäksi tyhmiä. Kun katsoo haastatteluja vankilasta, niin tulee mieleen, että lukeminenkin noille älypäille on varmaan liian vaikeaa...

Vierailija

RisaMaya:

Lainaus:

Ei ensisijaisesti vankilakundi, joten ei heitä voi yleistää ja kertoa mitä on koko porukasta mieltä. Sinne mahtuu niin monenlaisia.

Niin tai näin, silti vankilassa istuva on tehnyt rikoksen tai istuu sakkojaan/totaalikieltäytymistään. Ei kiinnostaa pätkääkään rikolliset/lusmuilijat.

Vierailija

Minä suhtaudun ihmiseen aina lähtökohtaisesti ihmisenä, en jonkun karkean määritelmän edustajana, ja annan ihmisen itsensä osoittaa, mitä hän on. Seurustelumielessä suhtautuisin silti hyvin varoen. Sen olen nähnyt, että ihminen ei muutu, ellei hänellä ole siihen halua. Totaalikieltäytyjyys ei olisi este tutustumiselle. Vankilatuomion vastaanottamine ei ole lusmuilua. Luulenpa, että armeijasta löytyy veltompia ja lusmumpia nuoria miehiä kuin totaalikieltäytyjien joukosta.

Uusimmat

Suosituimmat