Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ulkomaalaisia?

Vierailija

Onko täällä ketään ulkomaalaista joka asuu suomessa?

Kerrotteko ihan " hyvällä mielellä" mistä olette vai häpeilettekö?

Suomalaisillahan on usein ennakkoluuloja esim venäläisiin, eestiläisiin...

Miten ihmiset ovat suhtautuneet kuullessaan mistä olette?

Älkää nyt vaan hermostuko :) minä en ole täällä ketään tuomitsemassa vaan pikemminkin haluaisin tietää mitä mieheni päässä liikkuu :)

Mies on eestiläinen ja olen huomannut, että kuullessaan tästä monet ihmiset suhtautuvat tyyliin " ahaa, aijaa, just just"

Kerrankin miehen auton ikkunaan ole jätetty lappu " v*tun ryssä siirrä autos!" vaikka mies oli parkkeerannut autonsa oikein ja viereinen auto oli jätetty niin, ettei muut päässeet ohi. Mies kertoi tästä vasta myöhemmin kun ei halunnut minulle pahaa mieltä.

Olen myös huomannut sen, että minä en lähde kaikille välttämättä kertomaan mistä mieheni on kotoisin. En halua nähdä niitä ylimielisiä ilmeitä " etkös parempaa saanut" :(

Kommentit (2)

Vierailija

ja joskus tulee kyl kommenttia... ja ne katseet! en oo lähteny salailee asiaa, vaan tuon sitä aika avoimesti esiin, puhun mun perheestä ja oloista venäjällä... must on vaan hauskaa kattoo ku tyhmät ihmiset tekee ittestään naurettavia tuomalla junttiutensa esiin

Vierailija

mieheni on Baltian venäläinen. Joihinkin ennakkoluuloihin mieheni on törmännyt, mutta hän kyllä tempperamenttisena koulii ihmisiä. Minua ei hävetä sanoa mistä mieheni on. Päinvastoin. Olemme kumpikin kansainvälisiä ja sitä mieltä, että ihmiset ovat ihmisiä kansalaisuuteen katsomatta!

Uusimmat

Suosituimmat