apuva

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

mulla tuli eilen illal kirkasta vuotoa jonkun verran,ja sit aamu yöstä tuli supistuksia noin 30min peräkkäin mut sit loppui kuin seinään.onko teil muilla kokemuksia.niin eli oon rv36+6

Kommentit (6)

Vierailija

sua soittamaan äitiyspolille. Siellä osaavat kysyä sulta tarvittavat kysymykset ja antaa parhaimmat neuvot. Ehkä pyytävät näytille, en tiiä...

Vuoto oli siis ilmeisesti verta - kirjoitit, että tuli " kirkasta vuotoa" . Mulle on jääny sellanen neuvo mieleen, että jos tulee kirkasta verta, ni sit heti lääkäriin" .

Toivottavasti asia selvii eikä oo kyse mistään vakavasta!

Vierailija

että sulla on irronnut limatulppa, joka ihan norm. noilla viikoilla. Limatulpan irtoamisen jälkeenkin saattaa mennä viikkojakin ennen kun lapsi syntyy.

Vierailija

mun veikkaus olisi että kohtu siellä valmistelee vaan tulevaan synnytykseen :)

mutta jos et saa rauhaa tuolta niin soitteleppa sinne polille ja kysy sieltä myös :)

Vierailija

Kävin juuri synnytysvalmennuksessa, jossa kätilö korosti ettei limavuodon ( edes liman jossa on verta mukana) takia sairaalaan tarvitse lähteä, ainoastaan jos vuoto on kirkasta verta, niin sitten sairaalaan. Limainen vuoto on kuulemma aivan normaalia ja kuuluu noille viikoille. Voithan tietysti soittaa äitiyspolille tai neuvolaan ja kysyä heidän mielipidettään. Kyllähän se kummasti mieltä helpottaa jos lääkäri tai kätilö kurkistaa tilanteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat