Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä " pahoissa kundeissa" vetää puoleensa?

Vierailija

Miksi sinua viehättää miehissä kuinka monta sataa kiloa nostaa painoja tai punnertaa?

Entä miksi viehättää vaarallisuus, mahdollinen rikollinen tausta?

Miksi tietty k..päisyys viehättää?

Kommentit (8)

Vierailija

Mutta muuten aiheeseen, joillakin naisilla herää joku ihme hoivavietti kun haalivat retkuja miehiä ympärilleen ja sitten kärsitään ja valitellaan kun kohdellaan huonosti. Voi voi..

Vierailija

Jos joku mies/poika kohteli minua hyvin jouduin tavallaan huomaamaan sen kuinka huono itsetunto minulla oli. Kai se oli eräänlainen itsetuhoinen kierre. Halusin jatkaa sitä enkä todellakaan kaivannut kilttiä miestä katkaisemaan sitä kierrettä. Muistelen joskus jopa puhuneeni ettei mies saa olla liian kiltti. Ts miehen piti olla sellainen korsto joka tuli ja laittoi minut ojennukseen, silloin tunsin oloni turvalliseksi. Draama-addiktio veti myös siihen elämään. Tavallinen rauhallinen elämä tuntui liian tylsältä. Olihan se sentään jännää kun omassa kodissa sattui ja tapahtui!

T3

Vierailija

Sait ymmärtämään myös omaa käytöstäni, tästähän sen on pakko ollut tulla miksi hakeuduin sellaisiin suhteisiin, mutta ns. kiltit ja normaalit miehet ei kelvaneet koskaan.

Olen ihmetellyt itseäni näin jälkikäteen, miettinyt miksi olin niinkin kamalan miehen kanssa niin kauan ja muka niin rakastunut. Nyt valkeni!

Vierailija

Tämä kuului vain listaan asioita joita en ymmärrä - joistakin muskelit ovat seksikkäitä, minulle riittää vaan ihan normaali kroppa. Eli en yhdistä painonnostajia ja rikollisia todellakaan!!

ap

Vierailija

Itsehän minä kohtelin itseäni huonosti ja hankin vielä sellaiset poikaystävätkin auttamaan minua siinä. Ahdisti jos joku oikeasti välitti minusta ja oli kiltti.

Enää ei sellainen onnistu, se on mennyttä elämää. Nyt arvostan ja rakastan itseäni & elämääni.

Uusimmat

Suosituimmat