voi HITSI.. :(

Vierailija

oon hakenut osapäivätöihin kaikkiiin keskustan kauppoihin... tahtoisin kovasti urheiluliikkeeseen ja soitin sinne. ne käski tuoda hakemuksen ja kun menin sinne myymäläpäällikkö ei tullut itse edes ottamaan sitä vastaan. nyt siitä on viikko ja soitin sinne ja ei kuulemma ole edes lukenut sitä :( ja sinne on jo kutsuttu kolme tyyppiä haastatteluun. mitä tämä meinaa? silloin kun soitin eka kerran olivat oikein kiinnostuneita ja mä tiedän että olisin hyvä hakija..

nyt on jo kolme muuta tulossa haastatteluun ja mun hakemusta ei olla edes luettu. enää en kehtaa soitella sinne :( on niin paha mieli. tää työnhaku on niin vaikeaa kun aina tuntuu et vain suhteilla menee nuokin paikat :`(

Kommentit (5)

Vierailija

Eli oli tuttuja keskenään. Tuntu niin tyhmältä koko haku. Miksi olin nähnyt niin paljon vaivaa kun koko homma oli jo etukäteen sovittu??

Vierailija

Tuo tuntui pahalta kun ensin siellä olivat niin kiinnostuneita, mutta sitten kun menin paikalle freesinä ja reippaana, kuulin kun päällikkö sanoi ettei ehdi hakemusta hakemaan itse joten jätin sen siihen myymälään. (olisi varmaan ollut hyvä että olisi nähnyt minut, kun eivät palkkaa näkemättä :))

nyt kun soitin ja tiedustelin, eivät olleet edes lukeneet sitä hakemusta :(( eli tuskin soittavat sieltä minne juuri halusin :(((

ap

Vierailija

Noin se menee, työpaikat on aika kiven alla nykyään. Älä missään nimessä luovuta vaan laita hakemuksia lisää menemään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat