Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kriisitilanteissa ihmisten pakko mennä töihin. Sinulle hoitoalalla työskentelevä.

Vierailija

Eli lintuinfluenssatapauksessa valtion määrätessä hoitsujen on oltava töissä ym. Kriisitilanteissa on vaan pakko jos ette tiedä!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Teen 14 tuntisia päiviä ja nukun sairaalassa. Mieheni ei tee tärkeää työtä (atk-insinööri) joten hän saa hoitaa lastamme kotona.

Vierailija

Tietenkin sitten jos lääkettä on ylenmäärin. Mutta ei muuten! Kyllä virkamiehet on junailleet asiat niin hyvin että ei kaikki sukulaiset saa (eli lopulta kaikki suomalaiset) vaan oma terveys (ja varmasti perheen) vain ajateltu. Vaikka puheet ovat kuinka kauniita.

Vierailija

Miten sota-ajalla on ollut, kun oli niitä pakkotyöleirejä, jonne nuoretkin naiset joutuivat. Mitä siitä seurasi jos ei mennyt?

Kriisitilanteita ei kai sen jälkeen ole ollut? Mitä nyt paikallisia tulipaloja jonne nimismiehellä on oikeus komentaa kaikki sammutustöihin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tietenkin sitten jos lääkettä on ylenmäärin. Mutta ei muuten! Kyllä virkamiehet on junailleet asiat niin hyvin että ei kaikki sukulaiset saa (eli lopulta kaikki suomalaiset) vaan oma terveys (ja varmasti perheen) vain ajateltu. Vaikka puheet ovat kuinka kauniita.

Vierailija

Sivarikoulutuksen saaneet kun ovat vapautettuja vain RAUHANAJAN asepalveluksesta. Niin, jos kriisi on tarpeeksi paha, niin astuu voimaan sellaiset hätätilalait, että jokainen yli 16 vuotias on työvelvollinen, eli velvollinen tekemään hänelle määrättyjä hommia.

Vierailija

Kyllä siinä oikeuteen joutuu ellei mene. Eli en hoitsuna täällä hehkuttaisi kuinka hyvässä asemassa on. Itse olen ilman lääkettä mielummin kotona kuin hoitsuna Tamiflun (sama kuin otat Buranaa) kanssa sairaiden parissa.

Vierailija

Itse olen sairaanhoitaja ja en tosiaan ole sitoutunut mihinkään velvoitteeseen mennä minne tahansa töihin kriisitilanteessa. Ja pakko on aika suhteellinen käsite, mikähän sanktio tästä olisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat