****SyysSissit vko 23***

Vierailija

Uus viikko käyntiin.

Kommentit (8)

Vierailija

Oletteko yrittäneet päästä sisään sissiyhteisöön? Huldion jäsenhakemus on hyväksytty, oletko saanut siitä spostia? Miten Uma? Samat ongelmat edelleen. Pistä viestiä, niin tarvittaessa perutaan se jäsenyys ja koetetaan uudestaan. Samoin Huldio laita viestiä, niin katsotaan homma uudestaan.

Vierailija

Enpä ole paljoa täällä kerennyt käydä kurkkimassa.Viimeksi nmeni taas herppa kun tänne kirjoitin kun laitoin 4 viestiä niistä 2 tuli perille.

Ihanan Aktiivisia jaksatte olla näin kesälläkin.Minä olen kotia laittanut ja ulkosalla paljon ollut.

Typykkäkin on jo sinne tampereelle muuttanut joten puuhastelua riittää sielläkin.Onnea vaan uuteen tupaan ja toivottavasti kotiudutte sinne hyvin!

Aada tuli toissa yönä kovaan nuhaan.Meidän piti lähteä savosta kotiin vaikka alunperin piti olla tiistaille saakka.Sonjakin ollut kuumeessa ka kurkku7mahakivussa viime keskiviikosta asti.Lääkärissä käytiin la ja lääkäri sanoi että saattaa olla "anedemo" virusta.Nyt lämpöä hiukan ja ääni vieläkin pois.Tyttö on laihtanut 2kg kun ei ole ruoka maittanut ja juotavaa saa olla tuputtamassa koko ajan..

Dumle.onko Menni ollut nyt terve?Kun aiemmin niin usein sattui meidän pienet sairastumaan nuhaan samoihin aikoihin ja noita nuhia ollut aikast paljon molemmilla..

Mitenköhän saisin tuon toimimaan että saisin kuvan tähän..kokeilen taas

!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=9c4a881e-3080-11dd-a840-8...!

Vierailija

Tuolla "suljetulla" mekin tästä eteenpäin. Mulla tuli Uma myös tuo vastaava viesti kun sulla, mutta kun painoin "omat yhteisöt" linkkiä niin pääsin sitä kautta sisälle. Koitas pelittäiskö niin..

Kivaa kesää kaikille!

Colis ja Luka

Vierailija

[Ok. Mulla on tuo dumlen laittama sivu, mutta sieltä avautuu vain sivu jossa lukee että tämä alue on sallittu vain jäsenille. Ja kumminkin olen kirjautuneena sivulle?En ymmärrä alkuunkaan. Pitäsköhän mut poistaa listalta ja koittaa uudestaan täyttää hakemus vai mitä? Vai oonko mä vain tyhmä blondi joka ei tajua?!!!!

Uma, menitkö sivuille sieltä sun spostin kautta, jonne ilmoitus tuli, että olet nyt jäsen? Kokeile vielä sellaista, että siirrät sivuston suosikeihin ja sitten sitä kautta etenet.Jos ei onnistu, niin dumlekin jo tuolla ehdotteli, että perutaan sun jäsenyys ja yritetään uudelleen. Pistähän viestiä tänne tai joku valvojista voi vastata sun s-postiinkin, minkä olit ilmoittanut. Ok?

Unikko, jos luet tätä, käy hakemassa jäsenyyttä. Yritin kutsua sinua sivuston kautta, ei onnistunut. Typykkä, sinua myös odotetaan. Muitakin "vanhoja" otetaan mukaan! Taustailijoille valitettavasti täytyy sanoa ei.

Hyvää kesää kaikille!

Vierailija

Väsyneenä ei homma toimi. Piti vastata meidän keskusteluun, mut menikin ihan johkai muualle joten tässä sit.

Ok. Mulla on tuo dumlen laittama sivu, mutta sieltä avautuu vain sivu jossa lukee että tämä alue on sallittu vain jäsenille. Ja kumminkin olen kirjautuneena sivulle?En ymmärrä alkuunkaan. Pitäsköhän mut poistaa listalta ja koittaa uudestaan täyttää hakemus vai mitä? Vai oonko mä vain tyhmä blondi joka ei tajua?!!!!

Enempää en ehdi kirjoitella. Täytyy alkaa hommiin. Paljon tehtävää ennenkuin muuttojutskat on valmiina.... Tulen illalla käymään täällä.

Vierailija

Jellonamamia myös kaipailen. Jos olet kiinnostunut vielä pysymään porukassa olemme siirtyneet suljettuun yhteisöön.

Yleisölle heipat ; )

peikkoäet

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat