Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hcg-arvoista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,

Ihmettelin kun kuukautisia ei kuulu ei näy...testasin eilen kp 43 ja sain plussan. Kävin samana päivänä verikokeissa ja sain juuri tuloksen eli hcg 401.

Mulla on aina ollut aika vaihteleva ( lue:pitkä ) kierto 30-40 pv. Pystyykö tästä nyt päättelemään mitään, siis että onko toi hcg hyvä vai huono?

Ultra on ensi viikolla mutta kun ei millään malttaisi odotella sinne asti :)

Niin, takana yritystä 2v, 2xinssi, 3xICSI, 3xPAS - mistään ei plussan plussaa

ja nyt tämä plussa ihan luomuna..

Kommentit (3)

Vierailija

Tässä jotain tietoa sinulle:

====================

tiedot on sivulta www.inciid.org/betas.html

Viikot viimeisistä kuukautisista / viitearvot:

Viikko 3 / 5 ¿ 50

Viikko 4 / 4 - 426

Viikko 5 / 19 - 7,340

Viikko 6 / 1,080 - 56,500

Viikko 7-8 / 7,650 - 229,000

Arvojen pitäisi tuplaantua joka 2 tai kolmas päivä¿ ja jos on saanut irrotukseen tai siirron jälkeiseen aikaan hCG ruiskeita (esim. Profasi, Pregnyl), niin voi saada vääriä tuloksia 7 päivää (Pregnyl 5000) tai jopa 10 päivää (Pregnyl 10000) viimeisen ruiskeen jälkeen¿

===========

Luomuplussa on siis aina parempi kuin hoitoplussa, mutta arvosta ei kais oikeen voi mitään ihmeellistä päätellä, jos ei tiedä oviksen ajankohtaa ja/tai tee uusintatestiä, josta näkyisi oikeaoppinen tuplaantunuminen - uusintatesti tehdään usein n. viikonpäästä, että jos pääset ultraankin, niin hyvä niin!

Ultrassa näkyy viikolla 5 jo pussi ja " jotain muuta" , viikolla 6 näkyy syke... jos on pitkä kierto, niin näitä ei kai ole ihan helppo tulkita, mutta kun sikiö pääsee " mitattavaan kokoon" , niin laskettu aika voidaan määritellä päivän tarkkuudella!!!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

No.. mulle tuli pp14 arvoksi 375 joka oli kuulema hyvä. Millos sulla olis kuukautisten pitäny alkaa? Käsittääkseni tuon arvon pitäs nousta aika vauhdilla useisiin tuhansiin ensimmäisen parin viikon aikana. Yksi mahdollisuushan on se, että siellä ollaan tosi myöhään kiinnitytty.

Paljon onnea luomuplussasta! Toivottavasti tyyppi on kiinni oikeassa paikassa!

Uusimmat

Suosituimmat