Lääkäriksi pääsee kuka vain, sairaanhoitajat on karsittu psykologisin testein.

Vierailija

Lääkäriksi pääsee vain ulkolukua harjoittamalla. Se kyllä näkyy!

Kommentit (10)

Vierailija

Kenenkään ei ole pakko mennä koskaan lääkärin vastaanotolle. Ihan saat vapaasti valita menetkö vaikkapa sairaanhoitajan vastaanotolle seuraavaksi, vai kokeiletko homeopatiaa ja kukkaisterapiaa. TOSIN voi olla, että jos sairastut vakavasti, joudut pahaan onnettomuuten tai vaikkapa synnytys ei etene, voi " kukatahansa" lääkäri alkaa yhtäkkiä kelvata.

Vierailija

ei ikinä hakenut lääkikseen.

On korkeakoulututkintoa muualta, kiinnostuksen kohteet siis muualla.

Olen vain joutunut näiden Mengeleiden kanssa tekemisiin. Esim. lastenlääkäreitä, jotka inhoavat lapsia.

Vierailija

Hoitajana olen hoitanut useampaa lääkäriä, joilla vakava persoonallisuushäiriö sekä päihdeongelma. Tämä olisi ehkä löydetty psykologisin testein... Mutta kuten historia osoittaa (Hitler ym.) sairaus ei sulje älykkyyttä...

Vierailija

Miksi olet niin katkera, ap? Eikö avautunut lääkiksen ovet vai oliko joku lääkäri eri mieltä sinun kanssasi jostain maailmojajärisyttävän tärkeästä asiasta?

Vierailija

pääsevät sisään. Se onkin sitten toinen juttu, onko vaikkapa tiedemiehelle " hulluudesta" tai " poikkeuksellisuudesta" haittaa vai hyötyä (nerouden ja hulluuden ikiaikainen liitto).

Se, mihin pitäisi ehdottomasti olla psykologiset testit on elävien potilaiden kanssa työskentelevät lääkärit. Perusesimerkkiä tästä esim. terveyskeskuslääkärit. Jopa lähihoitajat testataan useimmiten psykologisesti, sairaanhoitajista nyt puhutmattakaan. (heistä testataan kaikki)

Olen henkilöstöarvioinnin parissa työskennellyt ja testejä paljon nähnyt. Nykyinen lääkärikunta ei tietenkään testejä halua, sillä ovathan he itse ko. menetelmällä karsiutuneet hakijajoukosta. Kysehän on siitä, mitä haetaan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat