***MAALISMUSSUKOIDEN SUKUPUOLIVEIKKAUKSET/-TIEDOT***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Laittakaa listan perään oma veikkauksenne tai tietonne tulevan vauvan sukupuolesta.

Minulla on todella vahvasti [color=red]TYTTÖ[/color]olo, mutta mitään varmuutta asiaan ei ole saatu, eikä kyllä halutakaan saada.

Monkey rv. 18+1

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

mutta pahoinvoinnin, ja faktan ettei mun pitänyt tulla raskaaksi kun hedelmöitys oli useita päiviä ennen ovista:) pohjaltakin tune on syntynyt. Niin ja ensimmäinen " vahvistushan" tuli rakenneultrassa jossa kätilövarovasti tuumasi ettei kulkusia näkyisi..

En silti usko ennen guru-Brunon vahvistusta parin viikon kuluttua:)

Jokatapauksessa siis tyttöolo meilläkin!

jokuli 21+1

Vierailija

Mulla on huomenna ultra, mutta sukupuolta siellä ei kerrota... Enkä kyllä haluaisi ehkä tietääkään. Mutta ilmottelen huomenna ultran jälkeen, että vieläkö on tyttö olo. Jospa mä yritän itse tulkita niitä ultrakuvia;)

Vierailija

Eilisessä rakenneultrassa kävi isin enneuni toteen, että pikkuinen TYTTÖHÄN se siellä masussa asustelee :) Nukkeleikit siis jatkuvat meidän perheessä (esikoistyttö 2v9kk).

äippä rv 20+6

Vierailija

Eli sykkeiden perusteella tyttöolo ja sitä oikeestaan toivonkin. Ultrassa 50-50 mahdollisuus niin ei osannut sanoa. Myöhemmin 4D ultra niin sitten selviää oikeesti;=)

Vierailija

mutta ilmoitanpa myös tänne...eli ultran mukaan meille on POIKA tulossa ja poikaolo on kyllä itelläki ollu... samoin kaikki arvannu, että meille poika ois tulossa...en kyllä tiedä miks...

katju84 rv18+3

Vierailija

mutta ihan alusta asti ollu vahva poikaolo ja " Nestorilla" on kyllä ihan poikasykekin. Mut sen näkee sit kun sen aika koittaa. Olkoon sitte poika tai tyttö niin yhtä rakas hän on kuitenkin.

Kati ja " Nestori" -rv 21+1

Vierailija

Jostain syystä kuitenkin epäilen toisen pojan tulevan. Liekö sit jotain " tunteiden suojelua" , kun kuitenkin toivon tyttöä. Raskaus kyllä täysin erilainen kuin viimeksi pojasta.

Seuraava ultra joulukuussa, ajattelin kysästä sillon.

' yks kilpikonna' ja 21+3.

Vierailija

Ja samaa ovat sanoneet minusta muutama muukin. Rakenneultrassa ei näkynyt edes vihjettäkään, koska kapellimestari oli sivuttain polvillaan joten reisiluu peitti paikan.

Muuten on kyllä " selvät" poikamerkit ilmassa... ;-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat