Turvonnut imusolmuke nivusessa.

Vierailija

Huolestuttaa kovasti. Miehelläni on nivusessa turvonnut imusolmuke. Hän kävi lääkärissä sitä näyttämässä ja lääkäri oli sanonut vaan, että katsellaan pari viikkoa ja jos ei häviä niin sitten tutkitaan tarkemmin. No nyt on reilu viikko mennyt ja eipä tuo ole minnekkään hävinnyt. Mitähän se mahtaa olla? Imusolmukesyöpä kummittelee mielessäni....

Kommentit (7)

Vierailija

Minä kävin joskus lääkärissä kanssa näyttämässä " turvonnutta imusolmuketta" , mutta se tosiaan olikin karvatupentulehdus, jota kesti melkein kuukausi..

Ja yksittäisestä imusolmukkeesta harvoin voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Esim. mulla on kaulalla toisella puolen imusolmuke selvästi suurempi kuin toisella puolen. Kävin lääkärissä, ja lääkäri tutki sen (ja tunnusteli muutenkin kaulan) ja sanoi, että ihan normaalia on. Joten älä huoli vielä siellä!

Vierailija

Kyseessä voi olla herppesviruksen aiheuttama tulehdus, joka paranee itsestään parissa kolmessa viikossa.

Onko missään sellaista rakkulantyyppistä ihottumaa? Minulla olis selässä muutama rakkulaihottuma ja nivusissa turvonneet imusolmukkeet jotka oli kosketusarat (ihan kova patti).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat