Aaaargh!!!! Miehet on paskoja!!! prkl, **ttu, ***tana!!!

Vierailija

Mikä helevetti niitä vaivaa?!?!?! Kotona pitäis hommia tehdä nii ne häipyy karkuun!!!! Taas jää mulle imurointi, luutuaminen, ja KAIKKI!!!! Helevetti soikoon!!! Mä alan lakkoon! Tehköön ite kaikki. Tai vielä parempi, mä en enää pese sen pyykkiä...siinä se sit huomaa sen miten paljo " näkymätöntä" hommaa mä teen!!!!! AAAAAAARRRGHHHH, oon niin vihanen! (sori tää purkaus, oli ihan pakko)

Kommentit (14)

Vierailija

mua niin jurppii tuo äijä että! Innolla ootan että pääsen töihin ja se saa jäädä kotiin että näkee mitä tää homma oikeesti on!!! (kjäh, kjäh, kjäh!!! >:))

t.ap

Vierailija

Lapsilukuhaave on yhteinen (4) tällä hetkellä 2 lasta, ihanasti heitä hoitaa ja minusta pitää huolta ja yhdessä pyöritetään kotia kaikin tavoin.

Kyllä ihanan miehen kanssa on ihana elää.

Vierailija

Tuo meidän vätys ei oo KOSKAAN pessy vessaa... nytkin viime viikolla vaan totes ku kasvojaan pesi että " kylläpä on likanen allas" . prkl!

t.ap

Vierailija

Ihan mitä vaan! Sitten heti ehdottaa, että mitä jos pidettäis siivous päivä! mutta sen oma panos siihen on hirveän pieni;olematon. Esim vessan pesee näin: ottaa käsisuihkun ja sillä huuhtelee pöntön ja lavuaarin, ei käytä pesuainetta. No jokainen kai näkee asian näin kuin minä, eli kuset pöntön ympäriltä valuu vaan lattialle, ja paskat lavuaarin reinoilta valuu seinille!Mitä järkeä!! Sitten vaan toteaa ,että siivosimpas vessan! Voi että on tyhmä!!Eli mulle jää silloin tupalsti enemmän siivottavaa. No nyt tulin jo pahalle tuulelle tän kirjoittamisesta..

Vierailija

meillä ukon oli pakko opetella peseen vessa kun raskaus aikana oksetti ne pissa roiskeet ja itehän se on ne sinne kanteen roiskinukki. Yäk.

Vierailija

minun mieheni ei ole tuollainen. Hän tiskaa ja laittaa ruuat, minä imuroin ja pesen pyykit, ja hyvin on tämä työnjako toiminut.Niin, ja mies pesee myös ikkunat ja usein vessankin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat