Onko muita, joita ei ryyppääminen enää kiinnosta?

Vierailija

Parit juhlat on tulossa, misssä mun odotetaan juovan ja pitävän hauskaa. Mulla vaan ei ole enää juomahaluja. Inhoon krapulaa. Inhoon myöhään valvomista, kun ei saa seuraavana päivänä nukkua (pienet lapset).

Mitenkäköhän näistä sosiaalisista tilanteista selviäis emäntää loukkaamatta ja fiiliksiä laskematta? Olen tunnettu juhlijatyyppinä.

Kommentit (4)

Vierailija

takia ja siksi, että seuraava päivä menee ihan harakoille jos saa mahdollisuuden nukkua pitkään (mitään ei saa koko päivänä tehdyksi). Ja lisäksi tuo humala ei enää tunnu niin hyvältä, on vaan sellainen epämääräinen huimaava olo.

Tykkään kyllä juoda pari-kolme lasia viiniä ruuan kanssa tai seurustellessa. Miksi et voisi juoda pari lasia, tai jos et halua, niin juoda limua tms. Jos olet hyvällä päällä ja sosiaalinen, niin mitä vikaa siinä voi olla? On lapsellista vaatia toisia ryyppäämään.

Vierailija

ollut kapakoissa ihan selvinkin päin pari kertaa, mutta mieluiten nyhjäisin vaan kotona. Juomattomuutta saa selitellä, outoa, eihän kukaan ihmettele, jos vetää lärvit.

Vierailija

Osittain samat perustelutkin :)

Pidä linjas! Tuskin toisetkaan jättävät juomatta sinun takia (ei tosin tarvikaan :)), joten miksi sinä joisit vain toisia miellyttääksesi.

Vierailija

En ole neljään vuoteen juonut itseäni känniin, muutaman oluen tai lasin viiniä voin illan aikana juoda, jos en ole autolla, ja sehän kummastuttaa! Aina saa olla selittämässä miksi en juo. Usein menen autolla, joten aluksi se meni selityksenä, mutta nykyisin kysellään, että miksi olen autolla? Meillä kaveriporukassa tarjotaan usein juomia, eli yksi menee tiskille ja tuo samalla muille seurueessa oleville juomia. Silloin minun pyytämäni jäävesi tai kokis herättävät kummastusta.

On se ihmeellistä kun juomattomuuttaan saa selitellä enemmän kuin känniin juomista... Itse inhoan juuri niitä seuraavan päivän krapuloita, joten se on suurin syy miksi en enää juo. Ja olen huomannut, että selvänä on ihan yhtä hauskaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat