Missä myydään HABA-merkkisiä leluja?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Neuvolassa oli aivan tosi kivat palikat, eri muotoisia, kiliseviä jne. HABA oli niiden merkki, saksalaisia taitavat olla pakkauksesta päätellen.

Mistä näitä saa ostaa? Neuvolan terveydenhoitaja kertoi hankkineensa ne tukusta, joka toimittaa leluja päiväkoteihin jne. joten he eivät taida myydä yksityisille.

Kommentit (6)

Vierailija

Monta kertaa olen kuolannut noiden Haban lelujen ja monien muidenkin ihanuuksien perään saksalaisessa nettikaupassa http://www.jako-o.com

Vielä en ole tilannut, mutta käsittääkseni toimittavat kaikkiin EU-maihin kohtuullisella kuljetustaksalla. Ja lelujen hinnat on hieman eri luokkaa kuin Virikeaitassa...

Vierailija

Parhaimmat valikoimat on juuri noilla päiväkotien tukkumyyjillä (Brio, Tevella ym.). Jotkin lastentarvike- tai lelukaupat saattaa myydä Haban leluja ja pelejä (tuovat ilmeisesti itse niitä maahan) ja netissä on jotain osoitteessa www.kultapieni.com.

On muuten tosi hyviä (laadukkaita) leluja ja varsinkin pelejä. Jos vaan jostain saa, niin kannattaa hankkia, vaikka ovatkin aika kalliita...

T:Hyppy (itse päiväkodissa töissä, joten Haba on tuttu merkki)

Vierailija

meidän poika tykkää tosi paljon Haba-leluista. Olen ostanut mm Imatralta " Lasten Vuoksi" -nimisestä liikkeestä sekä Porvoon Riimikosta. Lisäksi ebaystä Englannista ja Saksasta. Stockkan keskustan myymälässä on myös pari lelua.

Vierailija

että päiväkotien henkilökunta saa tilata itselleen noilta tukkumyyjiltä päiväkotitilausten yhteydessä eli jos sulla on joku tuttu päiväkodissa töissä, niin kysy saisko hänen kauttaan...

Vierailija

Helsingissä (Etelä-Esplanadi), siellä on ainakin jotain, on tosi ihania leluja! (kalliita, mutta ovat niin kivoja että olisin ostanut jo pikkuvauvaiässä jos olisin tiennyt että semmoisia on saatavana...)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat