Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luin juuri lehdestä että äidinmaito

Vierailija

ehkäisee myöhemmältä liika lihavuudelta. Missä tälläinen tutkimus on tehty? ja että imetetyillä ei olisi allergioita,astmaa ja olisi vähemmän korvatulehduksia. Kuinka monella tämä tutkimus on tehty?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ok. Kun ei kerran ketjun aiheella ole väliä, niin kerrottakoon sitten, että naapurin akka synnytti terveen lapsen, vaikka veti röökiä ketjussa koko raskausajan. Av-idiooteille tämä merkitsee sitä, ettei tupakka mitenkään ole haitaksi sikiölle. Hiiteen siis kaikki tutkimustulokset tupakoinnin haitoista! Kun naapurin kakara on terve, niin eihän se voi olla riski. Miten aikuiset ihmiset voi olla näin typeriä!

Vierailija

siinä oli tosiaan jonkun " imetysfanaatikon" juttu et imetys suojaa siltä ja siltä. onhan noita tutkimuksia tehty mut niin kun kaikki tutkimukset,huomioon on otettu ne jotka tekevät tutkimuksesta ihanteellisen.

Vierailija

minua ei ole koskaan imetetty ja laiha olen ollut aina,ei allergioita eikä astmaa. siskoni tyttö on imetetty mutta maitoallerginen. tämän enempää en osaa sanoa.

Vierailija

Joidenkin tutkimusten mukaan se ehkäisee imettäjältä itseltään myös rintasyövän mahdollisuutta.

Vaikutuksesta lihavuuteen en tiedä mitään.

Vierailija

Ne kun ei näissä asioissa kuten ei muissakaan tieteelliset kentät ja uutiskynnykset ylittävissä jutuissa paina paskan vertaa miten naapurin lapsi tai se oma lapsi on johonkin reagoinut.

Vierailija

- emme ole kumpikaan lihavia

- molemmilla on allergioita, ei astmaa

- veljeni on ollut koko ikänsä allerginen, minun allergiani puhkesivat vasta aikuisiällä

- olen ollut lapsena korvatulehduskierteessä, veljeni ei

Imetetyt lapseni :

- eivät ole lihavia

- kummallakaan ei toistaiseksi allergioita eikä astmaa

- vanhemmalla oli korvatulehduskierre, loppui n. parivuotiaana

- nuoremmalla ei ole toistaiseksi ollut korvatulehduksia

Ota tästä nyt sitten selvää...!

Vierailija

En tosin puolustele korvikkeen antoa ja itse imetän, mutta en kuitenkaan ihan täysin usko tuohon lihavuus juttuun. Ehkä jos suvussa on liikalihavuutta??

Vierailija

Kun siis meitin aino ja teitin jussipaavali on terveitä vaikka ovat korvikkeella eläneet ja vielä poltettukin odotusaikana niin............

GRÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täällä saa migreenin!

Vierailija

kaikki tuo on tilastotiedettä. ei tarkoita siis sitä että imetetty ei olisi allerginen, lihava aikuisena tai että imettävä äiti ei voisi saada rintasyöpää. Mutta on todennäköisempää että saa allergiattoman lapsen joka aikuisena ei kärsi liikalihavuudesta ja joudu kokemaan äitinsä rintasyöpään kuolemista.

allergisen imetetyn lapsen äiti

Vierailija

AV-mammojen kapasiteetti ei riitä ymmärtämään käsitettä " suurempi todennäköisyys" . He eivät pysty ymmärtämään, miten voi olla mahdollista, että naapurin imetetty Erkki kärsii siitepölyallergiasta, vaikka tutkimusten mukaan imetetyillä lapsilla on vähemmän allergioita kuin korvikkeella syötetyillä. Hyväksykää tämä tosiasia. Tämä ei ole oikea foorumi mistään tutkimuksista keskustelemiselle. Suurin osa AV-mammoista on ilmeisesti peruskoulun jälkeen kotiäideiksi jääneitä, jotka eivät lue sanomalehtia, seuraavat tv:sta ainoastaan maikkaria ja surffailevat täällä.

Vierailija

monikin synnyttää terveen lapsen vaikka tupakoi ja lapsi on terve kuolemaansa saakka. mutta siis tupakka VOI aiheuttaa yhtä sun toista. äidinmaito VOI auttaa monessakin suhteesa tai sitten ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat