Tuhruvuodosta ja raskaudesta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kellään kokemusta oviksen jälkeen alkavasta tuhruvuodosta...ja siitä estääkö se raskauden vai voiko tuhruvuodosta huolimatta tulla raskaaksi?

Itsestäni ainakin tuntuu että miten sinne kohtuu mitään voisi kiinittyä jos vuotaa verta kokoajan...

Kommentit (3)

Vierailija

Kyse on ilmeisesti vain selittämättömästä tuhruvuodosta. Nyt syön ekaa kiertoa clomeja ja niillä tuota tuhrua saatiin hillittyä.

Mutta mietityttää tosiaan onko minulla mitään mahdollisuuksia raskautua kerran tätä tuhruvuotoa ei saada loppumaan.

Vierailija

keltarauhasen vajaatoimintaa. Mulla on aina pari päivää ennen menkkoja tuhruttelua, mutta lääkärin sanoi että on normaalia..tietty jos sitä heti oviksen jälkeen alkaa tulla niin varmaan onkin häikkää jossain.

Vierailija

Sellaisia kokemuksia on tuhruvuodosta mulle kertynyt, että aina se on viitannut johonkin huonoon uutiseen. Taannoin raskaana ollessani tuhruvuoto enteili keskenmenoa. Sittemin parissa kierrossa tuhruvuoto on ollut menkkojen esiastetta. Tänään mulle määrättiin lugesteronia tuhruvuodon takia, sillä tuhrun aiheuttaa keltarauhashormoonin vajaatoiminta. Ja näin ollen se estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen.

Vaan oon kyllä kuullut (lukenut täältä) erilaisista kiinnittymisvuodoista ja tuhrusta, joka ei ole ollut hälyttävää; näin toivoin omallakin kohdalla asian olevan, mutta kyllä se mulle ainakin tarkoittaa aina huonoa uutista, jos tuhrua tulee. Jos sulla on tuhrua, niin kipaisepa lääkärin vastaanotolle tsekkaamaan tilanne. Toivottavasti kuulut siihen ryhmään, jolle tuhrut eivät enteile mitään pahaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat