Äidit Tikkurilassa, auttakaa !

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko Tikkurilassa mammakahvilaa?

Käyttekö päivisin jossain kerhoissa, missä?

Olisi mukava joskus tavata muita äitejä.

Kommentit (4)

Vierailija

En tosin asu Tikkurilassa, mutta kaipailen itse päivisin seuraa, olen 7kk vauvamme kanssa paljon päivisin kahdestaan. Täältä Hyvinkäältä ei ole Tikkurilaan kuin ½h junalla, hyppää junaan ja tule kahvittelemaan seurakseni, olisi kiva vaihtaa ajatuksia toisten äitien kanssa!!!

Voit kirjoittaa mulle tähän osoitteeseen, jos kiinnostaa tavata tai vaikka jos vain haluat vaihtaa ajatuksia sähköpostitse!

hanneliini1@netti.fi

Vierailija

Tikkurilasta päädee näppärästi esim. bussilla 53 Havukoskelle (pitää jäädä pois pysäkkiä ennen Koivukylän asemaa) ja sieltä löytyy Kytötupa. Tiistaisin on perhekahvila 9-13 ja siellä on vilinää ja vilskettä!

Ruokatarjoilu myös, aikuisille 2e ja lapsille 1e. Hyvät lastenhoito- ja leikkitilat.

Vierailija

minäkin asun lähellä Tikkurilaa ja srk:n perhekerhossa tulee käytyä, joskus myös Kytötuvalla. Olin myös lukevinani että Tikkurilan elokuvateatterissa aletteisiin järjestää Vauva-Kinoa - tietääkö kukaan siitä mitään. Olisi todella mukava idea...

Vierailija

Tikkurilassa on esim. Olotila vehkapolulla joka auki joka pvä ja siellä saattaa olla äitejä lapsineen tai sitten kirkon avoimet päiväkerhot jotka alkaa aina joko 9 tai 9.30, nuo kannattaa katsoa lehdestä Vantaan Lauri ja sitten on vielä joku avoin päiväkoti poliisiaseman kupeessa, valitettavasti en osaa osoitetta sanoa.

Toivottavasti tästä on jotain apua

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat