Meillä on kamala sotku : (

Vierailija

Keittiö on kuin pommin jäljiltä, olohuoneen lattialla lojuu imuri eikä lastenhuonekaan ole järjestyksessä. Tylsää.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

...olohuoneen lattialla lojuu imuri.... Tylsää.

Vai että imuri.

Meillä lojuu yhdet saappaa, yhdet lenkkarit, takki, kaksi pahvilaatikollista tavaraa, jotka pitäis käydä läpi ja heittää pois, puhtaita pyykkipinoja sekä lasten leluja (ja kolme lasta leikkimässä niillä).

Tsempataanko toisiamme siivoomaan? Takasin palstalle ei ole tulemista, ennen kuin jotakin on saanut aikaiseksi. Mä vien nyt heti ne pyykit kaappeihin omille paikoilleen.

Vierailija

Ja se imuri on jäänyt olkkarin lattialle jo toissapäivänä, valitettavasti siellä lattialla on paljon muutakin. Nyt lähden keittiötä raivaamaan.

t. AP

Vierailija

Minä! Teen kotityöt aamupäivällä, vien lapsen hoitoon muutamaksi tunniksi, menen iltavuoroon ja tulen illalla. Sitten kuuntelen nalkutusta kun en tee mitään..

Miehellä on säännöllinen työaika, on illat kotona. Ei tee mitään, lapsikin katsoo vain piirrettyjä.

Nyt olen kapinassa, en tee mitään...

Vierailija

Ilmoitin vieraille jo etukäteen, että meillä on sitten sotkuista. Olen itse lähdössä huomenna viikonlopuksi pois kotoa ja en periaatteesta rupea nyt siivoamaan. Olkoon mies ja lapset sotkussa.

Mun mies ei meinaan auta pyytämättä tippaakaan siivouksessa ja pyydettäessäkin on vähän niin ja näin sen auttamisen kanssa. (Kokkaa kyllä tosi mielellään ja hoitaa muut ns. miesten hommat mukisematta).

Joten vieraat otetaan vastaan sotkun keskellä (saa nähdä huomaako mies itse mitään ja sanooko asiasta ja jännää tulla sunnuntai-iltana kotiin, että onko edes siivottu).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat