Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Ikäsi ja käytätkö ryppyvoiteita (jos niin mitä merkkiä ja miksi juuri sitä)? +kommentti

Vierailija

*29v

*en käytä

*mietin josko jo pitäisi aloittaa, kun alkaa silmänympärys kurttuuntua.

Kommentit (8)

Vierailija

Itse 29 v ja virheetön persikkaihoni on saanut ensimmäiset naururyppynsä. Jos olisi rasvaisempi iho niin vähemmän rypistyisi...

Vierailija

Joskus luin jostain testistä jossa testattiin eri voiteita ihan laidasta laitaan.

Apteekin perusvoiteilla saatiin käyttäjäryhmällä samoja tuloksia kuin kymmenen kertaa kalliimmilla " merkkivoiteilla" (esim. Lancome jne.)

En oikein jaksa uskoa noiden ryppyvoiteiden mitenkään ihmeitä tekevän. Käytän kyllä aamuin illoin kosteusvoidetta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Et käytä kun ei ole ryppyjä? No, huomaat sitten olevasi 60 v. ikäistäsi vanhemman näköinen. " Ryppyvoiteiden" tarkoitus on silottaa jo olemassa olevia juonteita ja estää uusien syntyminen. Ikäsi edellyttäisi hoitovoiteiden ja silmänympärysvoiteiden käyttöä.

Taidat olla näitä en käytä meikkiä, koska olen luonnonkaunis-tyyppejä.

Vierailija

Silmänympärysvoiteena on Yves Rocherin Riche créme, ja yövoiteena on Yves Rocherin Serum Vegetal-sarjan yövoide. Yövoiteen laitan tosin vain noin 3 kertaa viikossa, muina öinä laitan yöksi ihan päivävoiteen, koska tuo yövoide on tarkoitettu vähän vanhemmalle iholle.

Vierailija

Et käytä kun ei ole ryppyjä? No, huomaat sitten olevasi 60 v. ikäistäsi vanhemman näköinen. " Ryppyvoiteiden" tarkoitus on silottaa jo olemassa olevia juonteita ja estää uusien syntyminen. Ikäsi edellyttäisi hoitovoiteiden ja silmänympärysvoiteiden käyttöä.

Taidat olla näitä en käytä meikkiä, koska olen luonnonkaunis-tyyppejä.

Vierailija

ei ole ryppyjä, enkä niitä säikähtäisi, vaikka tulisikin, tuleehan niitä jossain vaiheessa joka tapauksessa, ei kukaan kai ikuisesti rypytön ole.

Uusimmat

Suosituimmat