Osaako teidän 2,5v.lapset laulaa?

Vierailija

Meidän neiti oppi laulamaan kokonaan " tuiki tuiki tähtönen" ja se on niiiiin suloisen kuuloista =) =) =)

Kommentit (13)

Vierailija

Ihanin laulu, jonka lapsi osaa on " Enkeli-laulu" , en nyt muista sen oikeaa nimeä... Tästä laulusta osaa kunnolla vain tokan säkeistön, joka menee näin " Nyt kerron mä sulle lapseni, miten toimivi taivahan enkeli. Kun äiti on lapsella sairaana, niin enkeli hoitavi lapsosta. Sitä vartenpa vain ovat enkeliparvet valveilla ain." Sitä poika laulaa oikein tunteella.

Vierailija

on jo pitkään osannut laulaa useita lauluja. Lauleskelee itsekseen usein leikkiessäään tai automatkoilla. Aivan viime aikoina on ruvennut laulamaan mukana kun lauletaan jotain laulua.

Vierailija

Jänis istui maassa, Jumalan kämmenellä,Käy Muumilaaksoon, Teletapit jne.

Sanat ja sävel menee vähän sinne päin, mutta hienolta kuulostaa!

Vierailija

Osaa pidemmälle sanoja kuin minä, ja pikkuveli matkii perässä vaikkei sanoja osaakaan niin ainakin siitä " hyminästä" tunnistaa biisin ;)

Vierailija

tulevien Idols-kisojen osallistujatyyppiä, siis sellaista, joka luulee osaavansa laulaa, kun kaikki ovat aina kehuneet, muttei osaakaan :).

Vierailija

Osaa kunnolla laulaa Hämä-hämä-häkki (kaikki 3 säkeistöä), Jänis istui maassa (myös kaikki säkeistöt), Jumalan kämmenellä. Noiden lisäksi osaa usemmasta lastenlaulusta ekan säkeistön + monia leikkilauluja (Karhu nukkuu, Piiri pieni pyörii jne.) ja kaikkien katsomiensa lastenohjelmien tunnuslaulut... Ja kyse ei ole siitä, että katsoisi paljon tv:tä, vaan hän kerran jonkun laulun kuultuaan pyytää minua laulamaan ko. laulua niin kauan että oppii sen itse kunnolla. Nyt uusin oppimansa laulu on Nalle luppakorvan tunnus, hassua kun pieni poika laulaa " olen pieni nalle vain, pullea..."

Minä olen aina laulanut pojalle paljon ja samoin nyt hoidossa laulavat.

Vierailija

Sanat on välillä mielenkiintoisia, mutta nuotissa pysyy hyvin. Laulelee tosi paljon itsekseen ja välillä vaatii ankarasti minuakin laulamaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat