IRC GALLERIA

Vierailija

Miksi ihmiset laittavat linkkejä omiin kuviinsa ja kommentoivat niitä sitten tyyliin ihanat lapset sulla...ketä täysjärkistä ihmistä kiinnostais jonkun katjuzzan kuvien linkittäminen paitsi kyseistä hlöä itseään.

Tai vielä hölmömpää otsikolla kaunis av-äiti...eikä sekänn tavan tölliäistä kauniimpoi ollut.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

jos täällä haukutaan ihmisiä rumaks niin siitä nostetaan hirvee haloo ja sit kun joku KERRANKIN kehuu jotaki niin sekään ei oo hyvä??

ootte te typeriä!

Vierailija

Voit ihan rauhassa kirjoittaa minun nicillä, jos siitä jotain tyydytystä saat.Galleriaan rekkautuneet näkevät kirjoituksiani ja tunnistavat taatusti tyylin.

Vierailija

Ja olisit tyytyväinen, sait taas yhden syyn valittaa ja kitistä. Osaatkohan muutakaan tehdä kuin miettiä mikä taas ärsyttää Sinua ja mistä voisi valittaa.

Vierailija

Muttamutta, jos joku ei koko yhteisö-ideasta pidä, niin älköön liittykö. Näin yksinkertaista se on. Ja jos joku tosiaan arvostelee toista ihmistä pelkän kuvan perusteella, niin se kertoo kyllä enemmän arvostelijasta kuin arvosteltavasta.

Joka tapauksessa toi av-yhteisö (ja #perseiset kädet ircissä :) on musta ihan kiva tapa tutustua vähän paremmin täällä pyöriviin ihmisiin.

Vierailija

Kertoo teidän tasostanne...yhteisö jonka nimi on perseiset kädet...jeesus... mikähän koulutus teilläkin on. Ja turha alkaa vastailemaan, että minä ainakin olen lakimies ja minä lääkäri, sillä kuka tahansa vois vastata mitä vaan. Minäkin voin allekirjoittaa täällä viestini

Katjuzza

Vierailija

tiedätkö, että kaikki eivät ole sellaisia tiukkapipoja kuin sinä...ja mitä V***ua se edes liittyy jonkun ammattiin? Kysynpähän vaan

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat