Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ihanaa!!

Sivut

Kommentit (83)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun miehen sperma ei maistu oikein miltään kun tas teini-iän poikakaverilta en voinut ottaa lastia suuhun. Maku oli kammottava. Johtui kai siitä että tupakoi. Ravinnolla ja elämäntavoilla on aika suuri vaikutus siemennesteen makuun.

Enkä pidä siitäkään jos mies nuolee. Minusta siinä ei ole mitään kiihottavaa! Kiihotun enemmän kun hän nuolee ja hieroo rintojani...

Mutta lastia en kyllä halua niellä. MInusta maku on inhottava ja siitä tulee YRJÖ!

Lainaus:

...oikeasti. Se nieleminen tai sylkeminen tapahtuu orgasmin jälkeen ja tärkeintä on se, mikä johtaa orgasmiin. Ihan jees, jos nainen nielee, muttei se mitään ylimääräisiä kiksejä aiheuta. Eli kannattaa kyllä naisena panostaa ennemminkin siihen suuseksiin noin muuten kuin miettiä nielemistä jonain must-juttuna.

Imen kyllä, mutta en todellakaan halua spermaa suuhuni!

mutta ei se nieleminen musta se inhottavin osuus ole. Päinvastoin, en keksi mitä muutakaan sille tekisin. Inhottavinta on se että mua alkaa aina oksettaa ihan se mekaaninen liike.

vastentahtoisesti tosin. Kyllä sen maun vielä kestää, mutta koostumus pistää oksentamaan. En niele enää, mutta mies on nauttinut suihin otosta liiankin paljon ;)

Toki se on toivottavaa, että nainen ottaa lastin suuhunsa, mutta se nieleminen (josta tässä ketjussa nyt puhutaan...) EI ole se juttu.

Eli kun homma on hoidettu ja lasti on suussa, niin kyllä minulle miehenä on aika lailla sama käväiseekö nainen vessassa sylkemässä vai nielaiseeko lastin. Edelleen painotan sitä, että tärkeintä on se, mitä tapahtuu ennen orgasmia ja uskoisin 98%:n miehistä olevan samaa mieltä. Ja tälle parille prosentilla varmaankin nieleminen on se juttu, mutta todellakin vähemmistössä ovat sellaiset miehet. Nieleminen kun ei ole olennaista nautinnossa normiäijälle.

se 63

olen mä sitä niellytkin, mutta yleensä en niele, mulla on herkkä oksennusrefleksi ja esim viilikin koostumukseltaan ahistaa mua :) onneksi mies ei nielemään vaadikkaan, kyllä se seksistä nauttii silti, monia muita asioita kokeillaan ja tehdään aktiivisesti, se jos yksi osa-alue puuttuu ei tee seksistä estynyttä.

mies taas tykkää nuolla mua joten sithän hän sitä tekee.

Pissa ja kakkahan on ihan eri asia, ne on jätettä. Sperma ei ole jätettä, päinvastoin. Todellakin minäkin nielen. Olisi todella typerää lähteä sylkemään sitä kesken kaiken. Ei ihme että miehet juoksee vieraissa kun kotona ei niellä. Ollaan niin hienohelmoja että.

että epäilen monessa liitossa seksin olevan ihan kivaa seiska puoli, mutta ei oikeasti mieletöntä. Mun mies nuolee kaikki paikat: pepun, pimpin ja korvat. Ihanaa!

Niissä kaikissa on ihmisen eritteitä. Ja terveinä ollaan pysytty!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat