Miksi minua katsotaan?

Vierailija

Minulla on hassu "ongelma". Huomaan, että minua usein katsotaan kadulla, varsinkin miehet. En oikeasti tiedä, johtuuko se siitä, että olisin hyvännäköinen, vai jotenkin omituisennäköinen :) Olen pitkä ja hoikka kyllä, kasvojani on sanottu persoonallisiksi, joku joskus näteiksi ja kauniiksikin.

Esim. kapakoissa en kyllä ikinä todellakaan ole joutunut hätistelemään miehiä ympäriltäni

Naiset katsovat useimmiten pienen hymyn kanssa (siis ne jotka katsovat) - siitä olen ajatellut että olenkohan jotenkin omituisennäköinen :)

En pukeudu erityisen persoonallisesti, vaan ihan tavallisesti

Minkälainen ihminen sinun huomiosi kiinnittää?

Kommentit (5)

Vierailija

katson vastaantulijoita vain silloin, kun nämä itse eivät katsele. En koskaan katsele sellaista ihmistä, joka tsekkaa vastaantulijat tarkkaan. Eli tällä ajatuksella: jos kuljet omissa oloissasi ja vain vilkaiset vastaantulijaa, niin voisin vaikka katsoakin sinua. Jos hymyilen sinulle, johtuu se varmaan siitä, että olet hyvin hyväntuulinen ja selvästi omissa ajatuksissasi.

Vierailija

En ole kaunis, sievä en ollenkaan, pikemminkin "komea" ja kohtalaisen pitkä. Joskus kun olen laittautunut, korkeissa koroissa ja hyvissä vaatteissa, vielä hiukan kiireisenä, huomaan, että minua katsotaan. (Ja kerran tuollaisessa tilanteessa, sattui olemaan vielä kaksi pientä lastani vierelläni vauhdikkaasti kulkemassa ja nauramassa, meinasin ihan jäädä tuntemattoman miehen silmiin kiinni, kun hän niin ihaillen ja ihanasti hymyili - ah, arjen pieniä iloja!). Muuten saankin olla rauhassa : )

Ehkäpä sinullakin jotain tällaista?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat