Mitä " outoa" voit " herkutella" . Kinuskikasiketta vedän suoraan purkista. Salaa, lasten silmiltä piilossa.

Vierailija

Jäätelö otan aina silmänlumeeksi, ja kinuskia puoli purkkia.

Sitten illalla vielä isolla lusikalla.

Panoindeksi alle 20, joten älkää sitä kysykö.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

myös hunajaa ja siirappia. Joskus olen miettinyt ohikulkijoiden ajatuksia, kun olen siirappia suoraan purkista hörppinyt ikkunan edessä.

Vierailija

Mullakin bmi on n.17,5 eli läskiksi tuskin voi sanoa... Siirappia vedän minäkin, sitten sellaista tomusokeri, kaakaojauho, kahvimössöä, periaatteessa voisi tehdä pienen kakkutaikinan ja syödä sen suoraan lusikalla taikinakulhosta, chilikastiketta kaadan lusikkaan ja pistelen pelkiltään menemään, palasokereita voi rouskutella karkin asemasta jne...=)

Vierailija

Ja muutenkin saatan tehdä taikinaa ihan vain syödäkseni sen ennen paistamista. t. se, joka juo siirappia ikkunan edessä (en muistanut, että taikinansyöntikin on omituista)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mullakin bmi on n.17,5 eli läskiksi tuskin voi sanoa... Siirappia vedän minäkin, sitten sellaista tomusokeri, kaakaojauho, kahvimössöä, periaatteessa voisi tehdä pienen kakkutaikinan ja syödä sen suoraan lusikalla taikinakulhosta, chilikastiketta kaadan lusikkaan ja pistelen pelkiltään menemään, palasokereita voi rouskutella karkin asemasta jne...=)

Vierailija

ja syö sieltä palan aina mieliteon tullen. :)

Minä taas teen taikinan yhdestä munasta, sokerista ja jauhoista ja syön sellaisenaan. :)

Vierailija

Minulla on kyllä täysin terve suhtautuminen ruokaan. Syön paljon ja terveellistä kotiruokaa kaksi kertaa päivässä aamu- ja iltapalan lisäksi. Useimmiten minulta kysytään, kuinka voin syödä tämän kokoiseksi ihmiseksi niinkin paljon. Kevyt kyllä olen, mutta syömishäiriötä minulla ei kyllä ole.

Jos joku ongelma syömisessäni on, niin se on se, ettei mikään ole minulle liian makeaa tai tulista. En minä nyt kerralla noita kaikkia vetele, mutta lienee kai sama syönkö megapussin karkkia tai hattara vaiko kymmenen palaa sokeria tai syönkö kaksi palaa kakkua vai saman määrän taikinaa, jota ei ole vielä kakuksi paistettu. Vai mitä mieltä olet?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat