Kotiäiti=Laiska

Vierailija

Olen vahvasti tuota mieltä...Yleistää en tietenkään voi mutta minusta tuntuu että suurinosa äideistä valittaa täälläkin palstalla kokoajan miten on sotkusta/likaista yms.

Mulla on 3 lasta ja vanhin on 6v ja nuorin 4kk.Ehdin tosi hyvin siivoamaan,laittamaan ruokaa,ulkoilemaan ja vielä pitämään itsestänikin huolta ja jotenkin ei mahdu kaaliin et miksi tehdä lapsia JOS se elämä tuntuu niin hel...tin hankalalta?!

Kommentit (11)

Vierailija

jotka eivät osaa nauttia elämästä. Suurin osa on kotiäitinä max. 3 vuotta/lapsi, joten kyllä sinä aikana minun mielestä saa vähän löysäilläkin. Kyllä sitä töissä taas ehtii paahtamaan. Ja kyllä se perussiisti koti ja -äiti pitää lapsillekin välttää.

Vierailija

Sitäpaitsi olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa joka sanoi, että monet kotiäidit rouikkuvat liikaa netissä: Jos niillä ei ois koneita kotona niin olis lasten parempi olla ja koti siistimpi miehen tulla illalla.

Vierailija

Ne kotiäidit, joita itse tunnen, ovat aktiivisia kotona ja ulkomaailmassa ja jokainen heistä surffailee netissäkin. Mitä pahaa siinä on, jos istun koneen ääressä lasten päiväunten ajan?

Eipä tuo sinunkaan työajan käyttö kovin tehokasta kuvaa anna...

Vierailija:

Lainaus:

Sitäpaitsi olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa joka sanoi, että monet kotiäidit rouikkuvat liikaa netissä: Jos niillä ei ois koneita kotona niin olis lasten parempi olla ja koti siistimpi miehen tulla illalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat