Tietääkö kukaan taskuliinasta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko täällä kantoliinaihmisiä paikalla? Löysin babyidean sivuilta taskuliinan, josta kiinnostuin. Jutusta ei kuitenkaan tullut ilmi, minkä ikäistä vauvaa siinä voi kantaa ja missä asennoissa. Onko kellään ollut tätä pikaliinaa, jotta voisi kertoa kokemuksia? Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija

En ole ihan varma tarkoitatko taskuliinalla trikoista hug-a-bug -liinaa. Siinä on tasku edessä . Oma trikoinen liina on muuten samanlainen kuin taskuliina, mutta ilman taskua ;). Minulla on siis pikku ruun trikoinen liina, joka on halvempi kuin tämä taskuliina. Olen käyttänyt sitä heti vastasyntyneelle, ensin muutaman viikon kehtosidonnassa, sitten sammakkoasennossa kasvot minuun päin ja nyt (vauva 3,5kk) buddha-asennossa kasvot ulospäin. Erittäin helppo sitoa, suosittelen. Käsittääkseni hug-a-bug-liinassa voi tehdä kaikki samoin.

Mukavaa liinailua.

Vierailija

Huggis on minullakin entuudestaan. Olen kyllä tykännyt siitä, mutta välillä on tilanteita, jolloin haluaisin nostaa vauvan kyytiin vain vähäksi aikaa tai nopeasti ja silloin ärsyttää käydä pitkää liinaa kieputtamaan. Nyt talveksi voisi olla kiva se fleece-taskuliina, mutta tietoa tosiaan haluaisin lisää. Onko kokemuksia?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat