Oliko kenenkään mielestä synnärillä KAMALAA??

Vierailija

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=2527522&p=2&tmode=1&smode=1

tuo ketju ylistää sen ihanuutta. Uusi syntymä on tietysti ihana asia, mutta minua se synnärillä olo ahdisti. En saanut viikkoon nukuttua. Kotiuduttuani oli ihan paleluhorkassa kaiket yöt valvottuani, itkuinen jne.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tuohon aikaan kun lasta ei saanut viereen vaan vauva oli vauvalassa. Mulle koko ajan toitotettiin, että tämä äiti nyt lähtee nukkumaan, mutta minä kökin sitkeesti vauvalassa, lapseni vieressä. Jouduimme olemaan 6 päivää sairaalassa koska pojallani oli keltaisuutta.

Kuopuksen kanssa olimme pakolliset 48tuntia perhehuoneessa ja sitten kotiin ihanaa vauva arkea nauttimaan.

Olen joutunut olemaan aika pitkiäkin aikoja sairaaloissa elämäni aikana, että en ole yhtään ylimääräistä päivää sairaalassa.Enkä todellakaan osaa nauttia siitä olosta yhtään. En valmiista ruuista, en makoilusta, en niin mistään.

Vierailija

eipä siellä olisi kauemmin kai pidettykään, viime synnytyksen jälkeen kysyivät välittömästi, aionko lähteä kotiin vai jäämmekö osastolle.

Vierailija

vaipatkin piti tiettyyn tyylkiin vaihtaa eikä niin kuin itsestä olisi ollut luonnollisinta. vauva itki ja roikkui tississä vaikkei syönytkään,oli tarve imeä ja tuttia ei saanut antaa.en saanut nukuttua kun piti olla kirjaamassa milloin syönyt viimeeksi..

Vierailija

vauvaa. Onneksi sain olla sellaisessa huoneessa, jossa oli toinen äiti jonka vauva oli teholla. Jouduin olemaan sairaalassa aika monta päivää ja minut siirrettiin aina sellaiseen huoneeseen, jossa ei ollut vauvoja.

Vierailija

Kaikki meni kyllä ok, hoitsut ja kätilöt oli ihan mukavia ja mulla oli oma huone, mutta en vaan oikein kestä olla sairaalassa - en esimerkiksi saanut nukuttua ollenkaan, vaikka vauva oli jopa välillä hoitsujen huoneessa nukkumassa. Että vaikka ei oikeasti olisikaan kamalaa, niin kamalaa voi silti olla... =)

Vierailija

En saanut myöskään nukuttua, koska siellä oli järkyttävän kuuma. Viikko piti kärvistellä, mutta hoitajat olivat kyllä mukavia. Mielelläni olen menossa talvella uudestaan, ei siis kammoa :-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat