Hamstrasitko Tamifluta? Oletko nyt onnellisempi?

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

jos maksaa kalliin yksityislääkäri maksun vain sen takia, että pyytää tuota reseptiä, niin haluaisin kanssa olla sitten varma, että lääkäri sen myös kirjoittaa.

Vierailija

En tiedä riittävätkö edes nuo nyt hankkimani lääkkeet sitten pandemian iskiessa, mutta olo on kieltämättä huomattavasti helpottuneempi kun omassa lääkekaapissa on ainakin alkuannos Tamifluta.

Vierailija

ja yhden ihmisen annospaketti maksoi 33¿. on tosin jo maahantuojaltakin väliaikaisesti loppu. ktl:n mukaan hamstraus on kuitenkin täysin tarpeetonta, mutta onhan se mukavaa että kaapissa tuota varulta on. vanhenee heinäkuussa.

Vierailija

Kysyin ennen ajanvarausta suostuvatko heidän lääkärinsä yleensä kirjoittamaan reseptejä. Kun vastaus oli myönteinen, kävin lääkärin luona reseptin hakemassa ja marssin suoraa päätä apteekkiin - ja sieltä toiseen kun ekassa oli Tamiflu loppu. Koko reissu kesti tasan tunnin.

Vierailija

Kaikenlisäksi mä oon saanut aikaseksi nahkamunia ja sesamjyvät eivät enää kelpaa!! Ukkokaan ei enää hypi selkään sulat levällään parittelemaan kun on jo menettänyt pyrstösulkansa. Häiritsee kuulemma tasapainoa!!!!! Ei, kyllä se nyt on haettava sitä lääkettä!

t.2

Vierailija

Mitä oireita on lintuinfluenssassa ja missä vaiheessa lääkkeet pitäisi ottaa?

En aio panikoida, mutta mielenkiinnosta kyselen missä oikein mennään. Mä en oikein edes usko siihen että nuo lääkkeet voisivat pelastaa kaikki, jotka ottavat sen, oikeassa ajassakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat