Mielipiteitä kaipaan minäkin..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli onko Nooran pikkuveljelle Aaro-nimi liian " samanlainen" ? Miehen mielestä ei yhtään, ei kuulemma edes huomaa. Mutta itse kiinnitän heti huomiota, että melkein kuin Noora toisinpäin..

Mitäs mieltä nimestä Santtu? Miehen toinen nimi on Petteri ja mahdollisesti sen voisi sujuttaa pojan nimeen, mutta Santtu Petteri, onko liikaa t-kirjaimia? Entä jos olisi kolme nimeä, niin mikä väliin? Tai mikä toiseksi, jos Petterin jättäisi pois?

Kiitos!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

pirteä ja kodikas nimi.

Henkilökohtaisesti Aaro on vähän inflaatiossa kun tunnen niin monta sennimistä, mutta nimessähän ei sinällään mitään vikaa ole, komea a hyvin Nooraan sointuva. Muuta siis siksi tuo Santtu mulle raikkaampana kuulostaa.

Vaikka ei kysyttykään muita ehdotuksia kuin nuo jo keksimänne omat, saako silti ihan varovaisesti tyrkätä sekaan ((( Nuutti ))) *hiipii varpaillaan* Noora ja Nuutti ... nam?

Vierailija

Minusta Aaro ei ole kiva nimi, mutta Santtu on, reipas ja iloinen. Tosin se on vain minun nimimakuani. Minua myös häiritsee se, että Noora ja Aaro kuulostavat niin samanlaisilta. Santtu Petteri on mielestäni hyvä nimi!

Vierailija

eivät ole mielestäni liian samanlaiset, vaikka pieni vaikutelma Noorasta " väärinpäin" tuleekin. ;)

Santtu Petterissä ei ole liikaa T:tä. Kuulostaa oikein reippaalle ja kivalle, eikä musta kaipaa kolmatta nimeä väliin. Aaro Petterikin sointuisi. Näistä kolmesta mukavasta pojannimestä suosikkini on silti Santtu Petteri. :)

Vierailija

Aarohan sopii tosi hyvin Nooran veljelle, ei ole minusta yhtään liian samanlainen. Myös Aaron sopisi, mutta ei sitten siihen Petteri-nimeen. Sen sijaan Aaro Petteri sopii oikein hyvin. Santtu on minun makuuni liikaa lempinimen- tai lemmikin nimen kuuloinen... ja voisi minusta olla tytönkin nimi (vaikkei vrk:n mukaan olekaan.)

Vierailija

Aaro Petteri on ihan mukava, reipas nimi. Santtu on minusta hiukan liian lempinimenomainen ja pikkupoikamainenkin - sopiihan se hyvin vauvalle ja pikkulapselle ja ehkä teini-ikäisellekin, mutta ei ole minusta kovin vakuuttava aikuisella miehellä... Varsinkin, kun Petterinkin miellän ehkä hiukan poikamaisemmaksi nimeksi, mikä ei kuitenkaan lainkaan samalla tavalla korostu Aaron kanssa.

Aaron lisäksi Tuure, Miika, Eero ja Lauri sopisivat minusta hyvin Neean ja Nooran veljelle!

Vierailija

Ihana lukea noin monia mielipiteitä! Ja todellakaan mitään ei ole vielä päätetty, Aaro ja Santtu on vain ollut kärjessä. Pojalle on tajuttoman vaikea löytää hyvää nimeä. Varsinkin kun miehen ja minun ehdotukset menevät ihan ristiin. Eli saa ihan vapaasti ehdottaa muitakin, kuten stella.nocturno teki! ;) Itse asiassa sisarusparveen kuuluu vielä toinenkin N-kirjaimella alkava tyttö: Neea. Sinänsä Neean ja Nooran veljen nimikin voisi alkaa N-kirjaimella, mutta mitään hyvää ei ole löytynyt. Esim. Niko on liian yleinen. Nuuttia vähän vierastan, mutta en heti kuitenkaan hylkäisikään.

Muutamalla muullakin pisti silmään Nooran ja Aaron samanlaisuus. Se tosiaan vähän haittaa, mutta vielä on pari viikkoa aikaa tehdä päätös. Jelp!

Lisää mielipiteitä otan kyllä vastaan! :)

Vierailija

Myös Santtu on kiva nimi, mutta Aaro kävisi kivemmin!!

muutama ehdotus vielä:

Niila

Nuka

Nikke

Niki

Nemo

Jooa

Joona

Tuure

Peetu

Aatu

Miio

Leevi

Huugo

Jaani

Kaapo

Teemu

Iiro

Miiro

Aapo

Aake

Eeli

Eemi

Eeti

Miika

Jaro

Jaak(k)o

Vierailija

Siinä ei ole yhtään liikaa t-kirjaimia. Pojille sopii konsonantit.

Santtu Petteri kuulostaa tomeralta.

Tietenkin minulla on voimakas mielipide; meillä on poika nimeltään

Santtu-Oskari..

Muoriska

Vierailija

Santtu on oikein hyvä, mutta niin on Aarokin.

Minusta Santtu Petteri soi kivasti, pidän siitä että on samoja kirjaimia -eli minusta ainoastaan positiivinen juttu.

Vierailija

Itse ehdottomasti laittaisin ennemmin Aaron kuin Santun. Minustakin Santtu on lempinimi. Aaro Petteri ois oikein hyvä nimi Nooran veljelle!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat