poikakaverin outo kohtaus yöllä

Vierailija

yöllä heräsin kun hän yhtäkkiä hän takoi itseään tyynyä vasten ja sitä jatkui ainakin 5 minuuttia, kysyin mikä on ja hän sanoi ihan tavallisella rauhallisella äänellä että ei mitään.. minua jäi tämä asia vaivaamaan, mikä kohtaus se oikein oli?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Tosin ei yleensä

Tää on näitä merkillisiä av-juttuja taas.

Kysytään jotain periaatteessa pienehköä juttua, ihmiset vastaavat, sitten paljastuu seuraavissa viesteissä synkeitä taustatekijöitä. Mitä tarkoittaa kun kaverini sanoi että aikoo ostaa kirveen? Ihmiset vastaavat että se varmaan haluaa hakata halkoja tai jotain. Muutamaa viestiä myöhemmin ap paljastaa, että kaverinsa on lapsena hakannut kirveellä kissoilta häntiä poikki, ja vähän myöhemmin että se on sarjaraiskaaja.

Vierailija

itsekäs ihminen ja sanoi kerran kun kiusasin häntä josatin tyhjänpäiäisestä asiasta että hän tekee minulle kuin ex-tyttöystävälleen, että pilkkoo saksilla ja hautaa hautausamaahan. erottiin sitten aika pian..

ap

Vierailija

hänen luonteensa muuttui radikaalisti muutama vuosi sitten, kun hän sairastui

diabeetekseen. hänestä tuli arvaamaton ja agressiivinen. hän ei halunnut että olisin koskaan jutellut hänen isänsä kanssa, pelkäsi kai että juoruamme. ap

Vierailija

ja sillä vaan hiki tippui päästä kun se hakkas itteesä tyynyä vasten, oli selällään siis siinä patjalla.. tuli tunne että se on hullu.

Vierailija

Minun mies on unissatouhuaja. Kerran hän höpötti ummet lammet epäselvästi siansaksaa tai jotakin ja kkun itsekin olin unentokkurassa kysyin häneltä että "mitä sä höpötät?" Vastasi tismalleen samat horinat, johon totesin "Nukutko sinä?". Mies pomppasi sängyssä istualleen, silmät apposen auki totesi vihaisesti "Minä en nuku", kaatui selälleen tyynyä vasten ja jatkoi uniaan autuaan tietämättömänä toilailustaan. Pisti pikkasen naurattamaan.

Toisen kerran mies ryhtyi unissaan siivoamaan kirjahyllyä ja asensi taulua seinään.

Aivan mahdollista unihäiriö/ unissakäveleminen

Vierailija

Joskus nukkuva ihminen joka siis tekee unissaan jotain ihme juttuja voi vaikuttaa ihan täysin hereillä olevalta vaikkei olekaan. Oletko kysynyt häneltä myöhemmin asiasta, seuraavana päivänä?

Vierailija

Diabetes selittää paljon, liittyi todennäköisesti siihen. Ihme hysteerikkoja liikenteessä taas, kumpikohan teistäkin on ollut oikeesti se "outo".

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat