Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minulla on jo yksi lapsi ja nyt kun hän on pari vuotta niin ekan kerran iski vauvakuume synnytyksen jälkeen. Nyt tällä hetkellä emme kuitenkaan toista ainakaan halua koska emme halua vielä muuttaa. Mietin vain että onko 7 vuoden ikäero millainen lapsilla. Onko kokemuksia? sitten kyselisin myös että uskotteko että ainut lapsi perheessä voi olla onnellinen. Olen kysynyt jotain tälläistä aikasemminki, mutta toivon nyt saavani enemmän vastauksia.

Kommentit (4)

Vierailija

Heips! Ja ei olis voinut olla paremmin, ei koskaan olla tapeltu, jaettiin kaikki tavarat tasapuolisesti ja aina on ollut isoveli tukena ja turvana! :)

Vierailija

olen ainut lapsi, vaikka molemmat vanhempani menivät aikanaan uusiin naimisiin, ei sisaruksia tullut.

lapsena en niinkään kaivannut siskoja, mutta noin nelivuotiaana minulla oli mielikuvitusisoveli. se kuulemma meni sitten aika nopeasti ohitse.

olisin kyllä halunnut sisaruksia joskus varhaisteininä, ja sen jälkeenkin.

toisaalta vieläkin joskus kun olen yksinäinen, ajattelen että olisipa sisaruksia, mutta ainahan sitä haluaa just sitä, mitä ei ole.

ja vaikka mulla olisikin sisaruksia, ei mikään takaa, että tulisimme mitenkään päin edes toimeen keskenämme, siinä tapauksessa varmaan toivoisin, että olisin ainut lapsi.

miehelläni ja hänen veljellään on 8v ikäeroa. hän sanoo muistavansa, että häntä harmitti kauheasti, kun vauva tuotiin kotiin.

nyttemmin, 32v myöhemmin on tunteet tasoittuneet, ja veljekset hyvissä väleissä. siinä mielessä jännää, että mieheni 3v vanhempi veli ei oikein tule juttuun nuorimman veljeksen kanssa, tunnelma on monasti jotenkin vaivautnut esim synttäreillä tms., mutta mieheni tulee keskimmäisenä juttuun hyvin molempien veljiensä kanssa.

Vierailija

Veljeni on minua 7 vuotta nuorempi, ja minulla ei ole kyllä mitään muuta kuin positiivista sanottavaa siitä! (tosin minulla on isompia sisaruksia.) Velipoika on aina ihaillut minua, pitänyt esimerkkinä ja matkinut kaiken minulta. Mikäs siinä on suosiossa paistatellessa=D Ja toisaalta olen kuitenkin paljon lähempänä häntä kuin vanhemmat, joten neuvot ja " koulutus" on aina mennyt paremmin perille minun taholtani=)

Uusimmat

Suosituimmat