Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummityttöni 6v,135cm 40kg

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

musta tuo on hurjan iso lapsi.

Onko muilla näin isoja lapsia?Miten kun ovat kasvaneet vanhemmiksi,onko tasottunut tuo pituus ja paino?

Kommentit (7)

Vierailija

Pituuden siis voin vielä jotenkin ymmärtääkin. Oma 5v. nyt käyttää 128 cm vaatteita, mutta painaa kuitenkin " vain" 25 kg eikä ole siis mikään langanlaiheliini....

Vierailija

Muistan, miten minua usein luultiin ikäistäni vanhemmaksi. Ei minusta kovin isoa aikuisena kuitenkaan tullut eli pituutta n 170 cm ja paino ihan normaali. Toiset ihmiset vaan kasvavat aikaisemmin. Minulle esim mahtuu edelleen samankokoiset vaatteet kuin 11-12-vuotiaana noin 20 vuotta sitten siis. Ei kyllä minustakaan tunnu mukavalta, että ihmettelet kummilapsesi mittoja täällä.

Vierailija

on kyllä pulska tyttö ja vanhemmat ei halua nähdä sitä ongelmaa.

Hirvittää vaan kun menee kouluun,ettei alettas kiusata ja sitä myötä ettei tule mitään syömishäiriötä.

Vierailija

Mitäs kummaa siinä nyt on, jos n.160cm pitkä ihminen painaa 46kg?

Itse olen n.160kg ja painan n.50kg ja en todellakaan ole laiha mielestäni. Hyvin voin kuvitella pituiseni ja neljä kiloa laihemman ihmisen, eikä hänkään varmasti silmiinpistävän laiha ole.

Lapsen painoon ja pituuteen en kommentoi, koska minulla ei juuri ole käsitystä 6-vuotiaiden koosta.

Vierailija

musta nyt ei tunnu korrektilta, että täällä päivittelet kummityttösi mittoja!

Miltä mahtaa vanhemmista tuntua, jos näkevät/kuulevat, että täällä päivittelet heidän lapsensa mittoja?

Varmasti vanhemmat saavat kyllästymiseen asti kuulla ihmettelyjä muuallakin, mm. neuvolassa.

Ei millään pahalla, mutta keskittyisit omiin asioihisi, ja antaisit vanhempien itse huolehtia omistaan.

Uusimmat

Suosituimmat