Clomikierron lopussa tiputtelee???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tässä kp. 28, 29 ja tänään 31/32-35 on tiputellut (clomit 100 mg kp. 3-7), miksi? Olen ymmärtänyt, että tiputtelua esiintyy keltarauhasen vajaatoiminnassa, mutta eikö clomeilla aikaansaatu ovis takaa kunnon keltarauhasenkin, että ei pitäisi tiputella. Lämmöt ovat 37+, eli eivät ole tippumaan päin...

Osaako joku valaista asiaa? Testaan vasta maanantaina, jos ei kunnon vuoto ala.

Kommentit (3)

Vierailija

minä kysyin lääkäriltä myös tiputteluvuodosta, kun ei ole koskaan ennen ollut, mutta tänä vuonna clomien käytön aikaan on ollut, tosin vain parina päivänä ennen kunnon vuotoa. Lääkäri arveli, että mulla tulee niin paksu (eli hyvä) limakalvo, että alkaa jo vähän ennen vuotaa pois. Eli mulla ainakin hyvänä piti, ja kun kysyin, että tarttisko keltarauhashormonia, niin ei missään nimessä.. Ultrissa siis mulla limakalvo ollut aina tosi hyvä/paksu.

Vierailija

minulla on tuhrua aina muutama päivä ennen kunnon vuodon alkamista. Niin on ollut myös clomi ja terolut- kierroissa. Ainoa poikkeus on ollut viime clomikierto. Silloin vuoto alkoi ilman tuhrua, mutta myöhässä(vasta kp 37). En ole itse älynnyt edes ihmetellä asiaa aikaisemmin, enkä mainita lääkärille. Mutta seuraavaan hoitoon meinaan pyytää tueksi Luget, jos niistä olisi apua. Jos en olekaan tuon keltarauhasen takia vielä raskautunut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat