Clomeista??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa!

Voisko joku kertoa niistä clomien sivuoireista?Entäs minä kiertopäivänä käydään ultrassa tarkistamassa,että annos on riittävä? Ja onko ne minkä hintaisia, siis nuo lääkkeet?

Meillä ois tarkoitus aloittaa clomit tulevasta kierrosta, Mutta minua vielä askarruttaa nuo kysymykset.

Kiitos, jos joku viitsii vastata!

-haamaa

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla sivuoireena ollut " mummotauti" (aina välillä tulee tuska hiki), mielialojen vaihtelua... Kävin ultrassa viikon pillereiden lopettamisen jälkeen eli kp14. Ja hinta oli 50-60 euroo muistaakseni.

Korjatkaa ja lisätkää muut asista tietävät.

Vierailija

Sivuoireina tuli hikoilua ja kiukkuisuutta, toisella kierrolla olin taas ihan alamaissa.

Mun annostus oli 1 nappia kp3-7 eli purkki (20 kpl) riittäisi sillä annoksella 4 kiertoon. Tietysti annos voi olla isompikin. Hinta oli reilut 50 EUR eikä niistä saa kelakorvausta. Lääkkeiden hintoja voi tarkastaa osoitteesta www.yliopistonapteekki.fi.

Mulla oli kontrolliultra kp11, ovis oli kp14.

Vierailija

Kiitos vastauksista! Jospa sitä uskaltas alottaa ne clomit. Eihän siitä mitään haittaa oo, hyötyä toivottavasti!

Kiukkuinen oon muutenkin, jospa ne ei hirveesti lisää sitä:)

haamaa

-Apteekkiin lähössä isoin odotuksin..

Vierailija

Mulle tuli mummokuumetta ja unihäiriöitä clomeista. Oireet eivät ole pahat ja kestävätkin vain muutaman päivän eli huoletta voit aloittaa clomit. Unihäiriöt oli sellaisia, että heräsin aamuyöstä ja oli vaikea saada uudelleen unta. Siihen auttoi, kun otin nukkumaan mennessä noin desin viiniä.

Onnea hoitoon!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat