Mitä mieltä nimestä Elsa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitä mieltä olette nimestä Elsa? Mieheni pitää nimestä kovasti ja aluksi itse vastustin sitä, mutta nyt kun olen sitä maistellut se alkaakin kuulostaa ihan kivalta ja reippaalta, mutta kiinnostaisi kuulla mielipiteitä!

Kommentit (14)

Vierailija

Omalta listalta se tippui pois, koska suvusta löytyy liian läheltä Elsa-täti. Mutta mielestäni kivan kuuloinen ja sujuva nimi, joka taitaa olla vapautumassa mummo-leimastaan ja tulossa taas muotiin.

Vierailija

mielestä. Elsa on yleistymään päin, mutta ei ainakaan vielä missään top kympissä. Meillä vaaleahko 8 vee Elsa-tyttönen ja nimestään tykkään edelleen kovasti.

t. Elsan äiti

Vierailija

Miellän Elsan yhä mummoikäisen nimeksi, vaikka olen kuullut, että sitä annetaan paljon pikkuisille nykyään nimeksi. Nimi ei siis kuulu yleensä ehdotuksiini, vaikka on sinänsä ihan soljuva ja reipas nimi.

Vierailija

Pidän kovasti, voisi olla meidän Eva-tytön pikkusiskon nimi... Jos Elsa ei uppoa, niin entäs miltä kuulostaisi Elvi, Elma tai Elna?

Vierailija

Minä pidän! Elsa on sellainen herkkä ja älykäs, suloinen ja lempeä nimi. Vaaleatukkaiseksi miellän, vaikka en tiedä miksi. Tykkään kyllä oikein paljon!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat