Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko kannattaisi maksaa Vekkuleista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pohdin kestoilun alottamista ja vaippojen hankintaan sijoittamista. Eräällä kotikirppiksellä on myynnissä viisi paria Vekkuleita flanelli sisävaipponeen ja kuorineen. Näyttävät tosi siisteiltä, mutta silti 20 euroa tuntuu kovalta. Toisaalta esim. Huutonetissä vaipat on aika arvokkaita... Onko vähän pihi, tuleehan kertakäyttösten käyttäminenkin kalliiksi. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (3)

Vierailija

Kun kyseessä on kuitenkin viisi paria noita, sisävaippoja ja kuoria! Jos myyt yksittäin pois, saat varmasti enemmän rahaa. Jos olisin sinä ja tahtoisin noita kokeilla niin ostaisin ihmeessä pois! Mutta olet varmaan jo päättänyt mitä teet ja ostanut tai et...? Vai innostuitko jostain muusta? Meillä alitettiin kestoilu Vekkulin kuorilla ja harsoilla ja niillä oli tosiaan ihan kiva aloitella kun oli niin mukavan yksinkertainen paketti ja merkkikin suomalainen ja ymmärrettävä :) Toisin kuin niin monet ulkomaalaiset ihanuudet ja ihmetykset. Vekkulin vaipat ovat minusta ihan kivoja perusvaippoja siis, niillä voi aivan hyvin lähtä alkuun ja tuo paketti kuulosti kyllä ihan hyvätä ja kohtuu hintaiselta (olettaen että vaipat tosiaan ovat hyväkuntoisia ja kuorissakin kosteussulku ok).

Vierailija

Itse pitää miettiä mikä on kallista ja mikä halpaa. Voi olla että esim. vekkulit ei olekaan teidän vaippa. Babyidean kirpparilla on vaippaa jos jonkinlaista myynnissä, niin ostettua kuin itse tehtyäkin.. kannattaa kokeilla eri malleja.

Yksi tykkää a-i-o:sta, toinen rakastaa nauhaharsoja.. toisen elämä on villahousut... ja kolmannen taskuvaipat.. eli kokeilemalla se vain löytyy.

Muoriska..

Vierailija

Itse olen tehnyt päätöksen hankkia kaikki pojan kestovaipat tämän vuoksi uusina. Aika edullisesti selviää, jos käyttää esim. harsoja ja nauhavaippoja. Vekkulitkaan eivät taida kovin arvokkaita uutenakaan olla. Siksi niistä ei kannata montaa euroa käytettynäkään maksaa.

Menna+poika 6 kk

Uusimmat

Suosituimmat