Voinks mä saada keisarileikkauksen, ku en haluu, et mun alapääst tulee iso ja ruma. Oon 8. kuukaudella ja 20 v.

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

tiesithän että pelkkä raskaus venyttää kudoksia alapäässäsi. Puhumattakaan peräpukamista, suonikohjuista ym. " kivoista" alapäätä turvottavista jutuista...ainiin, ja kohdun/ virtsarakonlaskeumakin voi tulla vaikka sulle tehtäisiinkin sektio... Et silleen.

Vierailija

kato sektio kun ei sitä estä et alapää ei väljähtäis. sit sektiolla sun vatsasta lähtee tunto ja se voi tarkottaa kans sitä, et seksi ei tunnu moneen kuukauteen yhtään miltää.

terveisin sektioitu

Vierailija

niin alapää EI ainakaan löysty siitä emättimen suuaukosta. Mutta saattaa muuten löystyä sieltä sisältä ja lisäksi laskeutumia voi tulla molemmille sekä sektioidulle että alatiesynnyttäjille.

Itelleni jäi kahden synnytyksen jälkeen suuaukko paljon suuremmaksi kuin ennen, eikä siihen jumpat auta.

Vierailija

On totta, että alapää väljenee synnytyksessä, ja se on kyllä todella ikävää :( Myös minun miehelläni on aika pieni, ja seksielämämme on kyllä tämän asian vuoksi huonontunut aika lailla. Synnytin alakautta 8kk sitten.

Ja höpön löpön, että raskausaika löysyttäisi emättimen; kyllä se on se synnytys, joka tuhoja tekee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat