Vanhempiesi ammatit?Voisitko tehdä samaa? Miksi tai miksi et?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

Kai periaatteessa voisin olla toimittaja, mutta en erityisemmin tahtoisi. En siedä stressiä nimittäin enkä ole kovinkaan omistautunu työlleni. Isäni työtä en voi oikein kommentoida, kun on jäänyt epäselväksi, mitä hän oikeastaan

Lainaus:

tekee

, muuta kuin juo liikaa kahvia työpaikallaan, surffailee netissä ja käy työpaikan kustantamilla illallisilla ja reissuilla sun muilla.

Vierailija

Äiti on perhepäivähoitaja enkä voisi kyllä tehdä sitä hommaa, koska välillä palaa pinna oman uhmaikäisen kanssa. Kuinka mä jaksaisin hoitaa toisten tinttailevia lapsia...

Isä on töissä sellutehtaalla, tyhjää rekkoja, junia ja laivoja puulastista. Valvoo hakkuja ja niitä jotain " rumpuja" joissa puut " kuoritaan" . Sitä hommaa voisinkin tehdä, kun olisi aivan mukava palkka. Se vain tökkis kun se on kolmivuorotyötä.

Vierailija

En. Kaikki kesät lapsuudessa ja nuoruudessa oli pelkkää työtä, bvanhemmilla ei koskaan lomapäiviä. Pidin kyllä eläintenhoidosta ja lomitin heitä niin kauan,kun karjaa pitivät,mutta omana ammattina en missään tapauksessa.

Vierailija

Äiti oli pitkään vakuutusyhtiössä " perusduuneissa" - ei sovi mulle 7-17 työ, vaikka olisi kuinka kovapalkkaista, kokeiltu on, eli EI ONNISTU.

Isä sen sijaan teki yksityisyrittäjänä tv-asentajan hommia - itse olen nyt yksityisyrittäjä muulla, mutta vähän samantyyppisellä alalla; joten JOO. Tosin isäkin myöhemmin siirtyi paremmin leiville lyöviin hommiin toimisto-olosuhteisiin - vaikka ne hommat oli sentään luovia ja itsenäisiä, en voisi tehdä sitäkään.

Vierailija

En voisi tehdä kumpaakaan. En usko, että minulla olisi riittävää kyvykkyyttä opiskella sähköasentajaksi. Minua ei myöskään kiinnosta kyseinen ala yhtään. Kaupan kassaksi varmaan pääsisin, mutta se on kovin yksitotista työtä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat