Keskusteletko työkavereistasi kotona?

Vierailija

Tietääkö puolisosi esim. työkavereidesi nimet, asioita tms?

Kommentit (11)

Vierailija

kun pari työkaveria on miehen vanhoja opiskelukavereita. Heidän asioitaan tulee aina välillä kotona vatvottua yhdessä. Sen sijaan hyvin harvoin puhun miehestäni työpaikalla.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ihan tosi?! Ei meillä vaan. Kamalaa, puhuvatkohan munkin työkaverit musta kotonaan?!? Kamala ajatus.

Täytyypä miettiä, mitä suustani päästän tästä edespäin.

Tiedän esim. yhden miehen työtoverin parisuhdetoilailut (on-off suhde + sekoilut exän kanssa joita nainen kertoo kaikille kovaan ääneen), toisen naisen jatkuvat laihdutusproggikset (" voi vitsi kun mä en mahdu näihin housuihin taas kunnolla - nyt kyl pitää ruveta taas laihduttamaan" ....miehen ehdotus...osta isommat housut jo alunalkaen)...jne jne.. ;-)

Vierailija

Ja mieskin keskustelee omistaan.

Tiedämme aika tasan tarkkaan nimien lisäksi toisten avio-ongelmat, lapsiasiat ja kaiken kaikkiaan kaiken mitä nyt tuolla töissä työtovereilleen ihmiset kertovat.

Siksipä olemme itse ottaneetkin aika lailla tiukan linjan siitä mitä töissä omista jutuistamme kerromme. Vaan eipä tulisi muutenkaan mieleen kertoa parisuhdeongelmista jne. työkavereille.

Vierailija

tuli sellainen, kun erosin ja aloin 1 kk tauon kuluttua seukata työkaverin kanssa. Muka minun huomaamattani yrittävät supista asioistani työpaikalla... :) Täytyy työntää pökköä pesään, ellei pienistä säikähdä.

Vierailija

Nauretaan aina katketaksemme niiden kateutta ja yksinkertaisuutta.. Mut ei mua ainakaan vois edes vähääkään kiinnostaa heidän yksityiselämä. Vaikka on kyllä varmaan aika huvittavaa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat