Kuinka usein suostutte panemaan?

Vierailija

Mä olen joskus päättänyt, että on helpompaa, kun annan aina. Aikaisemmin tämä ei oo ollut ongelma, kun mies on halunnut pari kertaa viikossa... MUTTA nyt olis panemassa koko ajan. Vähintään kerran päivässä, mielummin useammin. Vituttaa koko paneminen!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

jyystämiseltä alkaa tuntumaan, kun koko ajan täytyy olla avoimena... itekin sais enemmän, kun harrastettas harvemmin ja kerralla pidempään. mikähän homonihäiriö tolle ukolle on tullut? 15v ollaan oltu yhdessä ja nyt yhtäkkiä on noin viriili, voisko liittyä 30 v. kriisiin?

t. ap, jolla on alapää ihan punasena

Vierailija

Juuri eilen pantiin ja mies sanoi session jälkeen, että olipas ihanaa touhuilla pitkästä aikaa ja mä tokaisin, että eihän siitä ole kun pari viikkoa;) Mulle se on usein, miehelle ei todellakaan.

Vierailija

aikaisemmin mäkin oon tykänny seksistä ja syttyny kovastikin, mutta nyt on turhan tiuha tahti... varsinkaan, kun ei olla vauvanteko hommissa =)) taitaa olla keskustelun paikka.

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä olen joskus päättänyt, että on helpompaa, kun annan aina. Aikaisemmin tämä ei oo ollut ongelma, kun mies on halunnut pari kertaa viikossa... MUTTA nyt olis panemassa koko ajan. Vähintään kerran päivässä, mielummin useammin. Vituttaa koko paneminen!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat