Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut suurin kriisi suhteessanne?

Vierailija

Meillä se on ollut se, että olen pettänyt miestäni. Onneksi mies antoi anteeksi!

Kommentit (14)

Vierailija

Onneksi sain anteeks. En halua puolustella mitenkän tekoani, mutta meillä oli ihan helvettiä niihin aikoihin. (mies joi ihan älyttömästi, onneks ei ollu lapsia sillon). Siitä on onneks jo kauan aikaa ja nykyisin meillä on mitä ihanin suhde, johon ei kuulu ryyppäämistä ym. Meillä on 2 lasta ja 10v yhdessäeloa. Ehkä ne vaikeudetkin piti kokea, jotta ollaan tässä tilassa!

Vierailija

Kertoi tuosta vain bussipysäkillä, kun x kysyi. Ei tarvinnut edes mitenkään tivata. Kun on sinisilmäinen ääliö niin on sinisilmäinen ääliö eikä siinä auta vaikka olisit miljoona kertaa tolkuttanut että tätä asiaa ei saa kertoa (kuten todella olin tolkuttanut).

Vierailija

Minä halusin, mies ei ja riitely oli hirmuinen. Välillä asuttiin erossakin. Nyt kuitenkin olemme naimisissa olleet jo yli 6 vuotta ja lapsia kolme.

Vierailija

Miehen vaikea sairaus, työttömyys, kodin menetys, onhan noita vaikeuksia ollut. Onneksi rakkautta riittää, eikä olosuhteet ole lannistaneet.

Vierailija

odotus aika oli ahdistavaa, vaikka päätös pikkukakkosesta oli yhteinen.Nyt ehkä ollaan jo menossa kohti vähän parempia aikoja, kuopus nyt 5kk.

Uusimmat

Suosituimmat